اولین هتل گردان دنیا در آنتالیا

اولین هتل گردان دنیا در آنتالیا

هتل Marmara Antalya یک هتل مجلل واقع در شهر آنتالیا ترکیه است و به دلیل موقعیت عالی خود در ساحل دریای مدیترانه شناخته شده است. این هتل دارای 232 اتاق و سوئیت های مجلل است و امکانات رفاهی و سرگرمی های زیادی را برای مهمانان خود ارائه می دهد، از جمله استخر سرپوشیده و روباز، اسپا، مرکز تناسب اندام، زمین گلف، رستوران ها و کافه ها.

 هتل مارمارا آنتالیا رکورد دار داشتن اولین و تنها اتاق های گردان در جهان است. این هتل دارای 8 اتاق گردان است که 360 درجه می چرخند تا منظره ای پانوراما از دریای مدیترانه و کوه های توروس را برای مهمانان فراهم کنند.

اتاق های گردان در طبقه بالای هتل قرار دارند و هر اتاق به گونه ای طراحی شده است که هر 2 تا 22 ساعت یک چرخش کامل را تکمیل می کند. سرعت چرخش را می توان با توجه به ترجیح میهمان تنظیم کرد.

اقامت در اتاق گردان در هتل مارمارا آنتالیا یک تجربه منحصر به فرد و فراموش نشدنی است و جای تعجب ندارد که در رکوردهای جهانی گینس جای بگیرد.

 

موقعیت مکانی هتل

این هتل در منطقه ساحلی لارا در آنتالیا واقع شده است که به خاطر سواحل زیبا و فضای پر جنب و جوشش معروف است. این هتل تنها 15 دقیقه با ماشین تا مرکز شهر آنتالیا و 20 دقیقه تا فرودگاه بین المللی آنتالیا فاصله دارد.

 

دسترسی به ساحل

 این هتل دسترسی مستقیم به ساحل زیبای لارا دارد که به خاطر آب های شفاف و سواحل شنی اش معروف است. این هتل دارای یک منطقه ساحلی خصوصی با صندلی های آفتابگیر و چتر برای استراحت و لذت بردن از آفتاب و ساحل می باشد.

 

امکانات هتل

 از امکانات هتل برای مهمانان می توان به استخر سرپوشیده و روباز، آبگرم، مرکز تناسب اندام، زمین گلف کوچک و یک منطقه ساحلی خصوصی،همچنین مرکز اسپا که خدماتی از جمله ماساژ بدن و صورت، اسکراب بدن و آب درمانی را ارائه می دهد و شامل یک حمام ترکی، سونا و اتاق بخار برای استفاده مهمانان است.

مرکز تناسب اندام: مرکز تناسب اندام هتل مجهز به تجهیزات مدرن است و انواع کلاس های تناسب اندام از جمله یوگا، پیلاتس و ایروبیک را ارائه می دهد.

امکانات تفریحی هتل 

این هتل فعالیت های مختلفی را در فضای باز و سرپوشیده برای مهمانان ارائه می دهد، از جمله ورزش های آبی، تنیس، مینی گلف و بیلیارد. این هتل همچنین دارای یک باشگاه کودکان است که کودکان می توانند در آن از بازی ها و فعالیت ها زیر نظر کارکنان حرفه ای لذت ببرند.

زمین گلف: هتل دارای یک زمین مینی گلف است که مهمانان می توانند مهارت های گلف خود را در آن تمرین کنند. این زمین با مناظر زیبا احاطه شده است و تجربه ای چالش برانگیز و در عین حال لذت بخش را برای علاقه مندان به گلف ارائه می دهد.

اتاق ها و سوئیت ها

این هتل دارای اتاق ها و سوئیت های متنوعی از جمله اتاق های استاندارد، اتاق های سوپریور، اتاق های لوکس و سوئیت های مجلل می باشد. هر اتاق به زیبایی طراحی شده و دارای امکانات مدرن از جمله تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، مینی بار و وای فای رایگان داد.

رستوران های هتل

هتل دارای چندین رستوران و بار است که شامل رستوران اصلی با غذاهای بین المللی و سایر رستوران ها شامل غذاهای دریایی، ایتالیایی، ژاپنی و ترکی است. چندین بار و کافه نیز وجود دارد که در طول روز نوشیدنی و تنقلات سرو می کنند.

رستوران اصلی: رستوران اصلی هتل انواع غذاهای بین المللی و ترکی از جمله صبحانه، ناهار و شام را سرو می کند.

 

رستوران غذاهای دریایی: رستوران غذاهای دریایی انواع غذاهای دریایی تازه از جمله ماهی، خرچنگ و میگو را ارائه می دهد. این رستوران دارای یک تراس زیبا در فضای باز مشرف به دریا است که آن را به مکانی ایده آل برای یک شام رمانتیک تبدیل کرده است.

 

رستوران ایتالیایی: رستوران ایتالیایی انواع غذاهای سنتی ایتالیایی از جمله پیتزا، پاستا و ریزوتو را ارائه می دهد. این رستوران فضایی دنج و صمیمی دارد که برای یک شام رمانتیک یا یک غذای خانوادگی مناسب است.

 

رستوران ژاپنی: رستوران ژاپنی انواع سوشی، ساشیمی و سایر غذاهای لذیذ ژاپنی را ارائه می دهد. این رستوران دارای دکوری مدرن و شیک است و غذاخوری به سبک تپانیاکی است که مهمانان می توانند سرآشپز را تماشا کنند که غذای خود را آماده می کند.

 

رستوران ترکی: در رستوران ترکی انواع غذاهای سنتی ترکی از جمله کباب، مزه و گوشت کبابی ارائه می شود. این رستوران دارای یک تراس در فضای باز زیبا و مشرف به دریا است و برای یک شام آرام و لذت بخش عالی است.

 

کافه ها و بارها: هتل دارای چندین کافه و بار است که در طول روز نوشیدنی و تنقلات سرو می کنند. بار لابی مکانی عالی برای لذت بردن از یک کوکتل یا یک فنجان قهوه است، در حالی که بار استخر برای نوشیدنی های با طراوت و تنقلات سبک در کنار استخر ایده آل است.

 

برگزاری رویداد و جلسات

هتل مارمارا آنتالیا همچنین مکانی ایده‌آل برای برگزاری جلسات، کنفرانس‌ها و رویدادها است و چندین اتاق جلسه و فضاهای کنفرانس مجهز به تجهیزات صوتی و بصری مدرن شامل می شود.

 

سرویس اتاق

این هتل خدمات اتاق 24 ساعته ارائه می دهد که به مهمانان این امکان را می دهد تا از غذاها، میان وعده ها و نوشیدنی ها در اتاق خود لذت ببرند.

 

پایداری

هتل مارمارا آنتالیا متعهد به پایداری و به حداقل رساندن اثرات زیست محیطی است. این هتل چندین روش سازگار با محیط زیست را اجرا کرده است، از جمله نورپردازی کم مصرف، برنامه های بازیافت و استفاده از مواد اولیه محلی در رستوران های هتل

 

جوایز

هتل مارمارا آنتالیا دارای رکورد جهانی گینس به دلیل اتاق های گردان خود شهرت بین المللی به دست آورده است و در چندین نشریه مسافرتی و مهمان نوازی به نمایش درآمده است. این هتل همچنین جوایز متعددی را برای طراحی منحصر به فرد و خلاقانه خود دریافت کرده است.

 

 

 

پشتیبانی شما در طول سفر

کوچینه پشتیبانی شما در طول سفر

پیشنهاد قیمت‌های به‌ صرفه

کوچینه پیشنهاد قیمت‌های به‌ صرفه

پیشنهاد هتل‌های فوق‌العاده

کوچینه پیشنهاد هتل‌های فوق‌العاده