هتل اورنج کانتی کمر

  • Yeni Mahalle, Atatürk Blv., 07980 Kemer/Antalya, Turkey
  • +90 4441054
  • https://www.orangecounty.com.tr/kemer/en

هتل Orange County Kemer در غرب شهر آنتالیا و در منطقه کمر می باشد . این هتل از پرطرفدارترین و معروفترین هتل ها نزد مسافران ایرانی است .

هتل Orange County Kemerدر سال 2005 با 526 اتاق و در 5 طبقه با الهام از شهر آمستردام در هلند که از نمای هتل نیز مشخص هست افتتاح شد .

رستورانهای هتل Orange County Kemer شامل سه رستوران اصلی 6 فضای کافه لانج و 2 کافی شاپ است که خدمات به صورت Ultra All Inclusive به مهمانان ارائه می دهند .

رستوران اصلی هتل Orange County Kemer از ساعت 7 صبح همزمان با صبحانه تا 9:30 شب 220 غذا و خوراکی متنوع را برای مهمانان فراهم میکند .

رستوران بعدی هتل Orange County Kemer به نام A´la Carte Restaurants است که مهمانان میتوانند تجربه انواع غذاهای تازه دریایی را با رزرو قبلی داشته باشند .

دو رستوران دیگر نیز در محوطه هتل Orange County Kemer وجود دارد به نام های Ottoman Restaurant و Moulen Restaurant که برای صرف ناهار آماده پذیرایی از مهمانان هتل است .

کافه ها و کافه لانج های Orange County Kemer در سرتاسر هتل با انواع مختلف از ساعت 7 صبح تا 02:00 بامداد آماده سرو نوشیدنی برای مهمانان هستند .

همچنین Orange County Kemer دارای 2 کافه قنادی و شیرینی پزی نیز هست به نام های Barista Orange Cafe که از ساعت 9 صبح تا 6 عصر با انوع قهوه ، شیرینی و کیک پذیرای مهمانان است و Patisserie Amsterdam از ساعت 14 تا 18 با انوع چای و کیک و باقلوا آماده پذیرایی است .

از تفریحات هتل میتوان به برنامه های روزانه هتل کنار استخر و انواع گروه های ورزشی و تفریحی نام برد و همچنین گروه های انیمیشن و آکروبات در برنامه های شبانه خاطرات فراموش نشدنی را برای مهمانان هتل Orange County Kemer رقم خواهند زد .

از دیگر امکانات هتل باشگاه ورزشی ، استخر روباز و سر پوشیده خدمات ماساژ و spa ، پارک آبی ، باشگاه سلامتی ، باغ پینگ پنگ ، کلاسهای ورزشی و ..... اشاره کرد .

خدمات و امکانات

امکانات اتاق امکانات عمومی اینترنت و کامپیوتر غذایی و نوشیدنی تفریحی و ورزشی بهداشتی
wifi رایگانUltraAll Inclusiveرستورانspa
تلویزیون صفحه تختاتاق های خانوادگیرستوران بین المللیاستخر
گاوصندوقساحل اختصاصیرستوران فضای بازباشگاه بدنسازی
مینی بارکنار ساحلUltraAll Inclusiveایروبیک
میان وعده در کنار استخرتنیس روی میز
نوشیدنی تازهکنار ساحل
ماساژ
پارک ابی

نقد و بررسی

هتل اورنج کانتی کمر
Orange County Kemer
اورنج کانتی کمر

پشتیبانی شما در طول سفر

کوچینه پشتیبانی شما در طول سفر

پیشنهاد قیمت‌های به‌ صرفه

کوچینه پیشنهاد قیمت‌های به‌ صرفه

پیشنهاد هتل‌های فوق‌العاده

کوچینه پیشنهاد هتل‌های فوق‌العاده