هتل شروود لارا

  • Kopak Cay? mevkii - Kundu, 07110 Lara, Turkey
  • www.sherwoodhotels.com.tr

هتل ساحلی Sherwood Exclusive Lara 5 ستاره در منطقه لارا با 506 اتاق و در فاصله 30 دقیقه ای با فرودگاه آنتالیا قرار گرفته است 

اتاق های هتل Sherwood Exclusive Lara  به ترتیب از اتاق استاندارد دلوکس ، اتاق های خانوادگی با ظرفیت بیشتر ، سوییت با جکوزی ، کینگ سوییت و اتاق برای افراد کم توان می باشد .

هتل Sherwood Exclusive Lara با 5 رستوران 2 کافی شاپ و 3 کافه لانج انواع غذاها و نوشیدنی ها را برای مسافران ارائه میدهد که رستورانهای هتل به شرح زیر است :

رستوران اصلی هتل Sherwood Exclusive Lara با نام Fusion از 7 صبح تا ساعت 21:30 از مهمانان با انواع غذاها به صورت بوفه با منو معمول و همچنین برای وگان ها و انواع غذای سلامت و برای کودکان نیز غذای مناسب و محل غذای کودک  تدارک دیده است .

 رستوران دیگر هتل Sherwood Exclusive Lara با نام  Turquoise A’la Carte Restaurant از ساعت 19 تا 21:30 و 6 روز در هفته و با رزرو قبلی انواع غذای ترکی را برای مسافران مهیا کرده اند .

رستوران ایتالیایی Basilico A’la Carte Restaurant و رستوران Selenge A’La Carte Restaurant که به صورت باربکیو می باشد ، رستوران Mama Cocha A’la Carte Restaurant که رستوران دریایی هتل هست  نیز از دیگر رستوران های هتل Sherwood Exclusive Lara که طبق روال قبلی نیاز به رزرو از قبل و هزینه می باشد .

رستوران های رایگان هتلهتل 5 ستاره Sherwood Exclusive Lara  به جز رستوران اصلی میتوان به Pranzo Snack Restaurant  در کنار استخر و Splash Snack Restaurant کنار پارک آبی  از ساعت 12 تا 16 انواع فست فود و بستنی را سرو می کند .

Night Snack  نیز از ساعت 22 تا ساعت 7 صبح به صورت مداوم انواع غذاهای به شکل اسنک را برای مسافران سرو میکنند . 

قنادی و کافه های هتل به نام های Sherwoof Street و Gilbert Patisserie از ساعت 11 ظهر و برای عصرانه انواع چای ، شیرینی و آبمیوه سرو میکنند. 

خدمات تفریحی هتل Sherwood Exclusive Lara شامل تیم انیمیشن و برنامه های شبانه جذاب هتل ، پارک آبی و استخرها ، تفریحات آبی ( شامل شارژ ) اتاق بازی ) مثل بولینگ فوتبال دستی و ... پارک آبی و محل بازی کودکان ، باشگاه ورزشی ، تفریحات و ورزشهای روزانه کنار استخر و همینطور ساحل اختصاصی هتل نام برد .

 

خدمات و امکانات

امکانات اتاق امکانات عمومی اینترنت و کامپیوتر غذایی و نوشیدنی تفریحی و ورزشی بهداشتی
بالکنUltraAll InclusiveUltraAll Inclusivespa
wifi رایگاناتاق های خانوادگیبوفهاتاق بازی
عایق صداکنار ساحلرستوراناتاق بازی برای کودکان
تهویه مطبوعباررستوران فضای بازاستخر سرپوشیده
تلویزیون صفحه تخترستوران بین المللیاستخر روباز
گاوصندوقکافی شاپپارک ابی
نوشیدنی تازهماساژ
کنار ساحل
سونا
جکوزی
باشگاه بدنسازی

نقد و بررسی

هتل شروود لارا
Sherwood Exclusive Lara
شروود لارا

پشتیبانی شما در طول سفر

کوچینه پشتیبانی شما در طول سفر

پیشنهاد قیمت‌های به‌ صرفه

کوچینه پیشنهاد قیمت‌های به‌ صرفه

پیشنهاد هتل‌های فوق‌العاده

کوچینه پیشنهاد هتل‌های فوق‌العاده