معروف‌ترین مراکز خرید آنتالیا

معروف‌ترین مراکز خرید آنتالیا

ترکیه یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری ایرانیان است، به ویژه مراکز خرید آنتالیا که بازارهای پررونقی را تشکیل می‌دهند، چشم بسیاری از مسافران را به خود جلب می‌کند. اشتیاق علاقه‌مندان برای رفتن به مراکز ضرورت راه‌اندازی تور اقساطی آنتالیا را در پی دارد تا افراد بیشتری با آسودگی خاطر و با شرایط مناسب به این شهر توریستی سفر کنند و از اقامت در هتل‌های لوکس و خرید از بازارهای کوچک و بزرگ آن لذت ببرند.

ویژگی‌ مراکز خرید آنتالیا

آنتالیا به‌عنوان شهر ساحلی زیبا با داشتن مراکز خرید متنوع، مقصدی محبوب برای گردشگران علاقه‌مند به خرید است، به‌طوری که نمی‌توان در دل بازارهای آن با امکانات متعدد قدم زد و در برابر خرید مقاومت داشت. 
مراکز خرید آنتالیا از امکانات و ویژگی‌هایی مشابه برخوردارند. آن‌ها پاساژهایی بزرگ با فروشگاه‌های گوناگون از برندهای معروف هستند. برندهای ترک شناخته‌شده در کنار برندهای بین‌المللی به‌ویژه در بخش پوشاک از خصوصیات این بازارها است.

مکان‌های خاص

به‌طور معمول در مراکز خرید آنتالیا یک طبقه به فودکورت‌های بزرگ اختصاص می‌یابد که انواع رستوران‌های جذاب و کافه‌های لوکس در آن جای می‌گیرد. اگر از پیاده‌روی خسته شدید و به تفریح نیاز پیدا کردید، جای نگرانی نیست و می‌توانید به‌راحتی در همان بازار به سینما بروید و ضمن استراحت از تماشای فیلم لذت ببرید؛ از بابت پارکینگ هم نگران نباشید.

قیمت‌ها

بعد از شناسایی مکان‌های معتبر که محصولات باکیفیت ارائه می‌دهند، موضوع مهم بعدی قیمت‌هاست. باید گفت قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه مراکز خرید آنتالیا از عوامل محبوبیت آن‌ها به‌شمار می‌آید، مخصوصا زمانی که حراج‌های فصلی آغاز می‌شوند.

محصولات

برای رفتن به ترکیه و بازدید از حدود 80 بازار رنگارنگ و متنوع آن می‌توان از شرایط تور اقساطی آنتالیا استفاده کرد که این سفر را راحت‌تر و مناسب‌تر می‌سازد. در این بازارها با انبوهی از صنایع‌دستی، انواع ادویه‌ها، جواهرات دیدنی، لباس‌های باکیفیت و بسیاری محصولات متنوع دیگر مواجه می‌شوید.
فروشگاه‌های قهوه و چای، عتیقه‌جات و تابلوهای نقاشی و هنری، خوراکی‌های متعد مثل انواع زیتون سبزیجات و محصولات گیاهی نیز دسته‌ای دیگر از فروشگاه‌ها را در مراکز خرید آنتالیا را تشکیل می‌دهند.

معرفی مراکز خرید آنتالیا

معرفی مراکز خرید آنتالیا

حال که با فراهم شدن همه شرایط، وقت رفتن به فروشگاه‌ها رسیده است، باید با نام بهترین بازارها نیز آشنا شد و از فرصت محدود بیشترین استفاده را کرد. در ادامه برخی از آن‌ها را معرفی می‌کنیم:

Kaleici

کالیچی را نباید تنها یک بازار دانست؛ بلکه شهری قدیمی و محله‌ای است که با خیابان‌های سنگ‌فرش‌شده و فروشگاه‌های سوغاتی شهرت دارد و با محصولات دست‌ساز مانند کیف وجواهرات، عتیقه‌جات، پوشاک، تابلو و فرش‌های باکیفیت شناخته می‌‌شود. وقتی در این مکان قدم زدید تماشای خانه‌‌های چوبی زیبا به سبک عثمانی را فراموش نکنید.

تراسیتی

یکی دیگر از مراکز خرید آنتالیا را  TerraCity تشکیل می‌دهد که برای اولین‌بار فروشگاه‌های زنجیره‌ای ملی و بین‌المللی و برندهای شناخته‌شده جهانی را به مردم آنتالیا معرفی کرد و  بعد جدیدی از مفهوم خرید را نشان داد. این مرکز با 180 فروشگاه و رستوران جذاب‌ترین مرکز زندگی در آنتالیا شناخته می‌شود و محیطی منحصر‌به‌فرد برای سرگرمی و خرید را همراه با مکان‌های تفریحی، مارک‌های معروف و فضای نوشیدن و غذاخوردن فراهم ساخته است که ظرفیت 1000 نفره دارد.

سرزمین افسانه‌ها

برای قدم زدن و خرید کردن از خیابانی بی‌نظیر با ساختمان زیبا و چشمگیر حتما به خیابان سرزمین افسانه‌‌ها سر بزنید تا از تجربه خرید در فضای باز در تمام ساعات روز و مشاهده هزاران محصول از لوازم آرایش گرفته تا لباس، از لوازم الکترونیکی تا اسباب‌بازی لذت کافی ببرید. برای صرف غذا هم حضور در رستوران‌های افسانه‌ای را مدنظر قرار دهید و همراه با عزیزانتان خاطراتی فراموش‌نشدنی در روزهای خاص خلق کنید.

آگورا آنتالیا

در بین مراکز خرید آنتالیا به آگورا که می‌رسید انگار به خود زندگی رسیده‌اید! در یک میدان با معماری بی‌نظیر و فضای خرید سرپوشیده و باز برای تازه کردن نفس و ادامه خریدهای شیرین. در آگورا برندهای معروف جهانی را می‌بینید، طعم‌های لذیذ را می‌چشید، فعالیت‌های سرگرم‌کننده انجام می‌دهید و با  دست پر برمی‌گردید. با رفتن به این نقطه به جدیدترین و بزرگ‌ترین مرکز خرید و سرگرمی مدیترانه سر می‌زنید که تنها 5 دقیقه تا فرودگاه فاصله دارد. برای این کار تنها باید در تور اقساطی آنتالیا ثبت‌نام کنید و راه بیفتید.

مرکز خرید میگروس آنتالیا

میگروس مکانی عظیم برای ثبت تجربه‌های خرید فوق‌العاده است که به محبوبیت آنتالیا می‌افزاید و به‌عنوان مزیت رقابتی در بازارهای گردشگری جهان مطرح می‌شود که 130 فروشگاه را با برندهای جهانی و محلی برای رفاه حال گردشگران گرد هم می‌آورد. نام این قسمت شهر در بین فهرست مراکز خرید آنتالیا می‌درخشد.

مرکز خرید دیپو

دیپو در سال 2004 افتتاح شد که یکی از پروژه‌های معماری مدرن Deepo Outlet Center در مدیترانه شمرده می‌شود، ظاهری کاروانسرایی دارد و به جذابیت شهر می‌افزاید. این مرکز، میزبانی 90 برند منتخب ملی و بین‌المللی را بر عهده  دارد و با مکان‌هایی همچون کافه تریا، رستوران، 5 سالن سینما، نمایشگاه و پیست کارتینگ، فضای بازی کودکان از مسافران و گردشگران پذیرایی می‌کند و پارکینگ‌های داخلی و خارجی خود را در اختیارشان می‌گذارد. برای خرید از این مرکز نگران سردرگمی در طبقات نباشید؛ زیرا تمامی فروشگاه‌ها در یک طبقه قرار دارند. 

مرکز خرید آنتالیا

مرکز خرید آنتالیا

یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید مدیترانه را باید مرکز خرید آنتالیا دانست که با بنایی تاریخی و یک زمین بازی کودکان و چندین سالن سینمایی در دل این شهر جا خوش کرده است و در فهرست مراکز خرید آنتالیا جای ویژه‌ای دارد. در دو طبقه این مکان حداقل 144 فروشگاه را طی دهلیزی با سقف شیشه‌ای و قوسی‌شکل می‌بینید که نور خورشید را با شما همراه می‌سازد. انواع برندهای محلی و جهانی در این مرکز فعالیت می‌کنند که 4 کیلومتر تا فرودگاه و 9 کیلومتر از شمال شرق تا مرکز شهر فاصله دارد.  

خیابان لارا

یکی دیگر از مراکز خرید آنتالیا با نام خیابان لارا معروف شده است که از آن با عنوان بازار کثیف هم یاد می‌کنند و حدود 15 دقیقه تا کالیچی فاصله دارد و فقط روزهای شنبه باز می‌شود و همه محصولات خود را از میوه‌های تازه تا سبزیجات، پنیر، اویه و سوغاتی و لباس را با پایین‌ترین قیمت عرضه می‌کند که البته بسیاری از آن‌ها دست دوم است! اگر به این خیابان رفتید حتما تجربه گوزلمه خوشمزه در یک غرفه غذا را در برنامه‌ خود بگنجانید؛ همچنین رابطه‌تان را با چانه زدن خوب کنید.

جمع‌بندی

شهر‌های استانبول و آنتالیا مقصدی محبوب برای گردشگران ایرانی هستند. به‌طور ویژه باید از مراکز خرید آنتالیا نام برد که شهرت زیادی دارند و با ساختمان‌های بزرگی که برخی معماری جذابی دارند یکی از مناطق عمده خرید در مدیترانه را تشکیل می‌دهند. علاقه‌مندان برای قدم زدن در این بازارهای معروف کافی است در تور اقساطی آنتالیا کوچینه نام‌نویسی کنند و از تجربه خرید باکیفیت از برندهای معتبر جهانی و محلی در این شهر دیدنی لذت ببرند.

پشتیبانی شما در طول سفر

کوچینه پشتیبانی شما در طول سفر

پیشنهاد قیمت‌های به‌ صرفه

کوچینه پیشنهاد قیمت‌های به‌ صرفه

پیشنهاد هتل‌های فوق‌العاده

کوچینه پیشنهاد هتل‌های فوق‌العاده