جاذبه های گردشگری کوش آداسی

جاذبه های گردشگری کوش آداسی

تور کوش آداسی این روزها تبدیل به یکی از محبوب ترین و متفاوت ترین انواع سفرها در بین گردشگران شده است. سالانه مسافران زیادی از سراسر دنیا به کوش آداسی سفر می کنند و طبق آمار به دست آمده همه کسانی که به کوش آداسی رفته اند بارهم این جزیره را برای سفر انتخاب کرده اند. این روزها با وجود کوچینه شما می توانید تور کوش آداسی قسطی را انتخاب کنید و به یک سفر اقساطی ایده آل بروید. برای اطلاع از شرایط اقساط به صفحه تورهای اقساطی کوچینه مراجعه کنید. در ضمن اگر شما تصمیم دارید تور کوش آداسی را خریداری کنید به دانستن مطالب زیر نیاز دارید..

این شهر در کنار دریای اژه و در بخش غربی ترکیه قرار دارد. این شهر توریستی یکی از شهرهای پر درآمد کشور ترکیه محسوب میشود که منبع اصلی درآمد آن هم از طریق جذب توریست است. یکی از بزرگترین شهرهای کشور ترکیه به نام ازمیر، در فاصله 90 کیلومتری کوش آداسی قرار دارد. بنابراین اگر قصد سفر از کوش آداسی به ازمیر را داشته باشید، نیازی به طی فاصله زیادی نخواهید داشت، حدودا 3 هزار سال قبل از میلاد، شهر کوش آداسی با مهاجرانی از فلات مرکزی، شکل گرفت. آب و هوای مطلوب همراه با جاذبه های طبیعی و تاریخی زیادی که در این شهر وجود دارد، آن را به مقصد محبوبی برای مسافران تبدیل کرده است.

 

 

شرایط جغرافیایی کوش آداسی

شاید برای بعضی ها سوال شده باشد که اصلا کوش آداسی کجاست؟ کوش آداسی یک شهر ساحلی واقع در جنوب کشور ترکیه است و حدود 90 کیلومتر با ازمیر فاصله دارد. این شهر که تقریبا یک جزیره است  در زبان ترکی به معنای جزیره پرنده می باشد. آب و هوای کوش آداسی در طول سال نرمال است ولی بهترین زمان برای انتخاب تور کوش آداسی در فواصل بهار و تابستان است. دقت داشته باشید که کوش آداسی هیچ فرودگاهی ندارد و برای سفر به کوش آداسی باید در فرودگاه ازمیر پیاده شده و توسط ترانسفر به کوش آدسی که حدود یک ساعت راه است، بروید.

برای رزرو تور کوش آداسی می توانید به بخش تورهای سایت کوچینه مراجعه کرده و تور مدنظر خود را رزرو کنید. همچنین می توانید با کارشناسان کوچینه تماس بگیرید تا به شما کمک کنند تور مورد نظرتان را پیدا کنید. شما همچنین می توانید از شرایط تورهای اقساطی کوش آداسی استفاده کنید. 

 

معرفی جاذبه‌ها و مناطق دیدنی کوش آداسی

تفریحات آبی

همانطور که می‌دانید ساحل شهرها و کشورهای مختلف دنیا با یکدیگر تفاوت دارند و هر یک دارای زیبایی خاص خود هستند. شهر کوش آداسی نیز یکی از شهرهایی است که به واسطه‌ی سواحل زیبای خود شناخته می‌شود.

سواحل کوش آداسی زمردین، الماس گونه و بسیار متنوع هستند که مسافران می‌توانند هر یک را بسته به ذوق و سلیقه‌ی خود برای تفریح انتخاب کنند.

ساحل بانوان

ساحل بانوان در کوش آداسی یکی از جذاب‌ ترین سواحل این شهر است. این ساحل دارای مسافت طولانی است که در فاصله‌ی دو کیلومتری از شهر واقع شده است. پیاده روی، آفتاب گرفتن و لذت بردن از فضای آرام بخش این منطقه از حداقل تفریحاتی است که در این مجموعه زیبا می‌توانید انجام دهید.

این ساحل یکی از معروف‌ترین مناطق دیدنی کوش آداسی است. از ابتدا تا اواخر تابستان بهترین فرصت برای سفر به کوش آداسی و رفتن به ساحل بانوان است. البته ناگفته نماند که این ساحل با توجه به محبوبیت زیادی که دارد در این زمان‌ها شلوغ‌تر است. پس اگر به سر و صدا و شلوغی حساس هستید زمان دیگری را به این ساحل اختصاص دهید.

در این ساحل همچنین انواع امکانات ورزش‌های آبی همچون شنا، غواصی و… نیز در نظر گرفته شده است.

جزیره‌‌ی کبوتر

جزیره‌ی کبوتر با هوای دلپذیر ییلاقی خود، یکی از معروف‌ترین مناطق دیدنی کوش آداسی به حساب می‌آید. جزیره‌ی کبوتر همانطور که از نامش پیداست، از ابتدا جزیره‌ای با پرندگان مهاجر بوده است که به صورت گروهی به آنجا مهاجرت می‌کردند. بیشتر معروفیت این جزیره نیز به همین علت است.

در واقع این جزیره با از طریق راه بندی به صورت یک شبه جزیره در آمده است. در گذشته این جزیره به عنوان یک مقر نظامی به کار می‌رفته است. اما امروزه کاربرد آن تغییر کرده است و به عنوان یکی از مناطق دیدنی کوش آداسی استفاده می‌شود.

جزیره‌‌ی کبوتر نماد شهر کوش آداسی محسوب می‌شود، زیرا که دارای زیباترین چشم اندازهای این شهر است. محیط آرام و دنج این جزیره نظر هر مخاطبی را به خود جلب خواهد کرد. این جزیره دارای بهترین رستوران‌ها، کافه‌ها، مراکز خرید، اماکن دیدنی و… است. اگر قصد سفر به شهر کوش آداسی را دارید به شما پیشنهاد می‌کنیم از دیدن طلوع و غروب این جزیره اصلا صرف نظر نکنید.

شبه جزیره دیلک (Dilek) کوش آداسی

مناطقی که هم به جنگل و کوه و هم به دریا مرتبط باشند قطعاً برای هر انسانی جالب هستند. دیلک نیز جز مناطق دیدنی کوش آداسی است که هم با کوه و هم با دریا در ارتباط است. ساحل و پارک ملی دیلک در قسمت جنوبی شهر کوش آداسی واقع شده‌اند.

این پارک فوق العاده و زیبا در کنار تمام ویژگی‌های بی نظیر خود، فرصت خوبی را برای علاقه‌مندان به پیاده روی ایجاد می‌کند تا آن‌ها بتوانند در فضایی باز و زیبا هم ورزش کنند و هم از چشم انداز جذاب این منطقه لذت ببرند.

پارک دیلک از بزرگ‌ترین مناطق دیدنی کوش آداسی محسوب می‌شود که بیش از بیست و پنج هکتار مساحت دارد. در این پارک کاروانسراها و چادرهایی تعبیه شده‌اند که امکان اقامت شبانه را برای شما فراهم می‌کنند. برای تهیه‌ غذا در این پارک نیز تنها کافی است به بوفه‌ها، رستوران‌ها یا کافه‌های آن منطقه سری بزنید.

از ویژگی‌های زیبای این پارک می‌توان امکان رشد تمام گیاهان کشور ترکیه از جمله گیاهان مدیترانه‌ای در آن را نام برد. این جزیره‌ی زیبا همچنین دارای تعداد زیادی از انواع حیوانات است که آن را به یک باغ وحش جذاب تبدیل کرده است. در این پارک شما می‌توانید به انواع تفریحات از جمله ماهیگیری، پیاده روی در ساحل، دوچرخه سواری، پیک نیک، عکاسی، شنا، غواصی و پاراگلایدر بپردازید.

 

 

 

اماکن تاریخی کوش آداسی

اگر به تاریخ و فرهنگ علاقه‌مند باشید، شهر کوش آداسی می‌تواند مکانی جالب برای شما باشد. همانطور که قبلاً اشاره شد این شهر با توجه به ویژگی‌های بسیار عالی که دارد برای تمام گروه‌های سنی می‌تواند جذاب باشد و توجه هر فردی با هر ذوق و سلیقه‌، جنسیت، سطح فرهنگی و اجتماعی را به خود جلب خواهد کرد. در ادامه اماکن تاریخی مهم و معروف شهر کوش آداسی را به شما معرفی می‌کنیم.

شهر تاریخی افسوس کوش آداسی (Ephesus)

شهر کوش آداسی در فاصله‌ حدود 15 کیلومتری منطقه‌ افسوس واقع شده است. طبق برآوردها هر سال بیش از یک میلیون انسان از این منطقه‌ی تاریخی دیدن می‌کنند. این جاذبه‌ی تاریخی یکی از مناطق دیدنی کوش اداسی است که جز اماکن متروکه‌ است. این بنا همچنان بعد از گذشت سالیان زیاد زیبایی خود را حفظ کرده است.

این منطقه‌ تاریخی خود شهری کوچک، مملو از بناهای قدیمی و مرمری است. این بنا نمادی از روم باستان در مدیترانه است. برای دیدن این مکان تاریخی بهتر است یک صبح تا عصر کامل را برای گردش در این منطقه در نظر بگیرید. چرا که با توجه به مساحت زیاد این منطقه بهتر است فرصت کافی برای جست و جو در آن را داشته باشید.

شهر باستانی پرینه (Priene)

همانطور که می‌دانید شهر کوش آداسی در کنار جاذبه‌های طبیعی که دارد به خاطر داشتن مکان‌های تاریخی زیبای خود در دنیا معروف است. یکی از مناطق دیدنی کوش آداسی که هم دارای بناهای تاریخی و هم اماکن طبیعی است، شهر تاریخی پرینه است. قدمت این منطقه تاریخی به حدود سه قرن قبل از میلاد باز می‌گردد.
جالب است بدانید در آن زمان این شهر یکی از شهرهای تجاری بازرگانی ترکیه محسوب می‌شده است که دارای ارزش اقتصادی زیادی بوده است.

غار کاراجا

غار کاجارا در شرق ترکیه و چند ساعت تا کوش آداسی فاصله دارد و جزو یکی از معروف ترین جاذبه های دیدنی شهر کوش آداسی ترکیه می باشد. 

غار کاجارا از سنگ‌های آتشفشانی و رسوبی تشکیل شده است که قدمت آن ها حداقل به سه میلیون سال می‌ رسد. این غار محل زندگی انسان‌های اولیه بوده است که در دهه 80 میلادی به طور تصادفی توسط یک زمین‌شناس کشف شدند. استخرهای طبیعی و نورپردازی فوق العاده، زیبایی غار کاراجا را چند برابر می‌کند و جای تعجبی برای بازدید سالانه 47 هزارنفری، باقی نمی‌گذارد.

 

 

مراکز خرید کوش آداسی

با توجه به سابقه درخشان کور ترکیه در تولید پوشاک، کیف و کفش، لوازم خانگی و ... مسافران این کشور هیچ وقت دست خالی باز نمی گردند. تور کوش آداسی فقط برای تفریح خریداری نمی شود بلکه گاهی برای خرید مورد استفاده قرار می گیرد. در این جا به برخی از بهترین مراکز خرید کوش اداسی اشاره می کنیم:

بازار بزرگ کوش آداسی 

دومین بازار بزرگ ترکیه بازار بزرگ کوش آداسی است.این بازار بالای پنج هزار مغازه دارد که هر کدام از آنها جزو قدیمی ترین مغازه های کوش آداسی هستند. اگر عاشق خرید های سنتی و مدرن در هر سلیقه ای هستید این بازار  را از دست ندهید. 

مرکز چرم کوش آداسی

همانطور که میدانید، کشور ترکیه یکی از بزرگترین تولید کنندگان چرم در جهان است، از این رو افراد زیادی برای خرید محصولات چرمی به ترکیه سفر می کنند. بازار چرم کوش آداسی یک مکان مناسب برای یافتن هر نوع چرمی است.

مرکز خرید نوادا اوت لت سوک

پاساژ بزرگ و محبوب اوت لت سوک یکی از بزرگترین و معذوف ترین پاساژ های ترکیه است که عرضه کننده تمامی محصولات اورجینال از هر برندی می باشد. به این دلیل که بیشتر اجناس این بازار، اجناس باقی مانده در انبار بوده اند و به روز نیستند با قیمت بسیار پایین و باور نکردنی به فروش می رسند.

 

 

به طور کلی کوش آداسی یک شهر فوق العاده برای یک تجربه متفاوت است. شما با خرید تور کوش آداسی می توانید سفری راحت و بدون دردسر بروید که در عمرتان تجربه نکرده باشید. تورهای کوش آداسی در کوچینه به هر شکل و شرایطی که دوست داشته باشید برایتان بسته می شود. شما همچنین می توانید از شرایط اقساط کوچینه استفاده کنید و تور کوش آداسی قسطی را خریداری  کنید فقط با سود 2 درصد و بدون نیاز به ضمانت! 

پشتیبانی شما در طول سفر

کوچینه پشتیبانی شما در طول سفر

پیشنهاد قیمت‌های به‌ صرفه

کوچینه پیشنهاد قیمت‌های به‌ صرفه

پیشنهاد هتل‌های فوق‌العاده

کوچینه پیشنهاد هتل‌های فوق‌العاده