سفر اقساطی به استانبول

سفر اقساطی به استانبول

با تور اقساطی استانبول،سفر کنید و نگران هزینه‌های سفر نباشید.

اگر به‌دنبال خرید بهترین تور اقساطی استانبول هستید، در ادامه‌ی این مطلب با ما همراه شوید.

استانبول،شهر همیشه زنده

تور اقساطی استانبول از آن‌جایی بیشتر حائز اهمیت می‌شود که استانبول شهر بسیار مهمی برای مسافرین است.

استانبول، شهری که همیشه برای مسافرین در سراسر جهان، جزو انتخاب‌های اول است. این شهر با داشتن جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی همیشه مکانی مناسب برای گذراندن تعطیلات و گشت و گذار در دل معماری و فرهنگ و تمدن مردمان خون‌گرمش شده است .

علاوه بر این موارد، استانبول برای افرادی که از زندگی شبانه‌ی شهرها لذت می‌برند هم انتخابی بسیار مناسب است. استانبول یکی از شهرهای همیشه زنده‌ی جهان، شهری مناسب برای مسافران شب زنده‌دار است.

علاوه بر این‌ها استانبول یکی از مهمترین قطب‌های خرید پوشاک و سایر محصولاتی است که در مراکز خرید بی‌شمار این شهر عرضه می‌شوند. این یکی از مهمترین دلایل سفر افراد به این شهر است.

تور اقساطی استانبول

چه فصلی برای سفر به استانبول مناسب است؟

اگر به دنبال خرید تور اقساطی استانبول هستید، حتما برایتان جالب است که بدانید چه فصلی برای سفر به استانبول بهتر است؟

اگر در فصل بهار برای تور اقساطی استانبول و سفر به این شهر دیدنی برنامه‌ریزی می‌کنید، باید بدانید که این فصل  به دلیل آب و هوای بهاری‌اش یکی از مناسب‌ترین فصل‌هاست. عطر خوش گل‌های بهاری در کنار سواحل این شهر احساس طراوت کم نظیری را برای مسافران به ارمغان می‌آورد.

تابستان گرم، برای طرفداران شنا و تفریحات آبی محبوب‌ترین فصل برای سفر به استانبول است. در این فصل خرید اقساطی تور استانبول یکی از راه‌های برنامه‌ریزی مالی برای سفر کردن است. چرا که هزینه‌ی پروازها و رزرو هتل‌های استانبول به دلیل تقاضای زیاد توریست‌ها در فصل تابستان ممکن است بیشتر باشد.

پاییز زیبا شاید یکی از بهترین فصل‌های سفر به استانبول باشد. در پاییز گشت و گذار در شهر خزان‌زده‌ استانبول یکی از محبوب‌ترین فعالیت‌های مسافرین است.

زمستان هرچه برای سفر نداشته باشد، کریسمس پر زرق و برقی دارد. درواقع اصلی‌ترین دلیل جذب توریست در زمستان، جشن سال نوست. خرید محصولات سال نو و وقت گذراندن در شهر با حال و هوای کریسمس استانبول را شهری جذاب برای مسافران می‌کند.

در نتیجه میتوان گفت استانبول یک شهر چهارفصل است که سفر به آن در هرکدام از فصول سال لطف خودش را دارد.

چه را‌ه هایی برای سفر به استانبول وجود دارد ؟

تور اقساطی استانبول و یا هرنوع تور دیگری برای سفر به این شهر زمانی حائز اهمیت می‌شود که شما در ابتدای مسیر نوع سفرتان را مشخص کنید.

سفر به استانبول از سه طریق زیر ممکن است:

  • هوایی
  • زمینی
  • ریلی

اگر سفر هوایی انتخاب شما باشد، با یک جستجوی ساده می‌توانید پرواز مناسب خود را پیدا کنید. سفر هوایی راحت‌ترین راه برای سفر است که سفر به استانبول هم از این قاعده مستثنی نیست.

سفر زمینی به استانبول برای کسانی که طرفدار سفرهای جاده‌ای هستند؛ انتخاب خوبی است. برای سفر زمینی به استانبول مدت زمان طولانی در مسیر خواهید بود. شما از سه مرز بازرگان، سرو و رازی امکان عبور دارید. اگر با خودروی شخصی خود قصد انجام این سفر را داشته باشید، داشتن گواهی‌نامه‌ی بین‌المللی، بیمه‌ی آکسا و پلاک ترانزیت از ملزومات این سفر خواهد بود. برای سفر زمینی به استانبول میتوانید از اتوبوس هم استفاده کنید؛ که در این صورت 34 تا 36 ساعت در راه خواهید بود و در مرز بازرگان مدارک شما چک خواهد شد.

برای سفر ریلی می‌توانید از قطار مسیر تهران-وان استفاده کنید. پس از ورود به وان امکان استفاده از شبکه‌ی راه‌آهن داخلی ترکیه برای شما وجود خواهد داشت. با این شبکه می‌توانید ابتدا به آنکارا و پس از آن به استانبول بروید.

استانبول شهری برای تمام فصول

 

چرا بهتر است از تور استفاده کنیم؟

تور اقساطی استانبول و دیگر انواع تور استانبول ترکیه، ویژگی‌هایی دارند که تمام نیازهای شمارا برای سفر میسر می‌کنند.

استفاده از تور اقساطی استانبول و سایر تورهای گردشگری نسبت به روش‌های دیگر سفر مزایای زیادی دارد که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1.رزرو بلیط و ایرلاین توسط تور انجام می‌شود.

2.رزرو هتل و ارتباط با هتل‌ها و برنامه‌ریزی بر اساس برنامه ی هتل‌ موردنظر توسط کارشناسان تورهای گردشگری انجام می‌شود.

3.ترانسفر فرودگاهی یکی دیگر از خدماتی است که در تور اقساطی استانبول یا انواع دیگر تورهای ترکیه توسط تور هماهنگ می‌شود.

4.تورهای یک روزه شاید تجربه‌‌ی کاملی از شهری به بزرگی استانبول برایتان به همراه نداشته باشد. اما اگر لیدری توانمند و آشنا به جذابیت‌های شهر کنار شما باشد؛ این سفر تبدیل به یکی از تجربه‌های کم‌نظیر شما خواهد شد. انتخاب لیدر مناسب قبل از شروع سفر توسط تور قابل هماهنگی است.

سفر به استانبول

تور اقساطی استانبول چیست؟

شاید برایتان سوال باشد که منظور از تور اقساطی استانبول چیست؟ با توجه به بیشتر شدن هزینه‌ها و افزایش قیمت ارز سفرهای خارجی بسیار پرهزینه شده‌اند و پرداخت این هزینه به‌صورت یک‌جا چیزی است که شاید نشود به راحتی از پس آن برآمد. تور اقساطی استانبول ترکیه این امکان را فراهم می‌کند که بتوانید هزینه‌های سفر را در قالب اقساط پرداخت کنید. این یعنی مجبور نیستید اقتصاد خود و خانواده‌تان را برای سفر کردن و گذراندن تعطیلات ایده‌آل تحت فشار بگذارید.

 

در خرید تور اقساطی استانبول باید چه چیزهایی را مدنظر داشته باشیم؟

در خرید تور اقساطی استانبول باید نکات زیر را دردرنظر داشته باشید :

  • عدم نیاز به ضامن.
  • مشخص بودن میزان سود فروشنده‌ی تور در ابتدای خرید.
  • معلوم بودن تعداد ماه‌هایی که باید اقساط پرداخت شود.
  • ارائه‌ی مدارک کامل خود و همراهان

خرید تور اقساطی استانبول از کوچینه چه مزایایی دارد؟

تور اقساطی استانبول و خرید آن از کوچینه نیازی به ضامن ندارد. این موضوع مهم درمورد تمام تورهای داخلی و خارجی کوچینه از جمله تور اقساطی استانبول صدق می‌کند. برای انجام این خرید تنها لازم است که با کوچینه تماس بگیرید و هتل و پرواز موردنظر خود را انتخاب کنید. متخصصین مجموعه‌ی کوچینه برای شما کار رزرو و قسط‌بندی هزینه‌های سفرتان را پس از دریافت مدارکتان انجام خواهند داد.

 

برای ارتباط با کوچینه چه را‌ه هایی وجود دارد؟

اطلاعات تور اقساطی استانبول را از کوچینه بخواهید و برای انجام این کار با شماره 02188346004 تماس حاصل نمایید. متخصصین مجموعه برای راهنمایی و ارائه‌ی خدمات از شنبه تا چهارشنبه ساعت 9 الی 17 پاسخگوی شما خواهند بود.

پشتیبانی شما در طول سفر

کوچینه پشتیبانی شما در طول سفر

پیشنهاد قیمت‌های به‌ صرفه

کوچینه پیشنهاد قیمت‌های به‌ صرفه

پیشنهاد هتل‌های فوق‌العاده

کوچینه پیشنهاد هتل‌های فوق‌العاده