بهترین کلاب های استانبول

بهترین کلاب های استانبول

شهر استانبول بزرگ ‌ترین شهر ترکیه و مرکز فرهنگی و اقتصادی آن به شمار می رود. حتی می توان گفت تور استانبول یکی از بهترین تورهای موجود برای سفر به ترکیه است. موقعیت جغرافیایی استانبول اینگونه است که این شهر در کنار تنگه بسفر و دریای مرمره قرار گرفته است. همین امر باعث شده تا استانبول، شهرِ همیشه زنده به مکانی برای خوشگذرانی های شبانه مسافران تبدیل شود.

کلاب بابل استانبول

اولین کلاب از هیجان انگیزترین و بهترین کلاب های استانبول ترکیه، کلاب بابل استانبول است. این کلاب در طول سال های 2001 تا 2007 میلادی موفق به کسب جایزه صد کلاب برتر جَز جهانی (International Jazz Club) شده است. همچنین توانسته جایزه بهترین محل برگزاری کنسرت ها و مراسم ها را از آن خود کند. جالب است بدانید دلیل کسب این عنوان، طراحی چند منظوره این کلاب است که محل برگزاری موسیقی های زنده بوده و مهمتر اینکه هر ساله از مشهورترین گروه های موسیقی بین المللی و محلی برای اجرای موسیقی های خود به این کلاب می‌آیند. شما با پرداخت هزینه ای بسیار مناسب قادر می‌توانید بهمراه دوستان خود از برنامه های این کلاب نهایت لذت را ببرید. در تعطیلات آخر هفته، کلاب بابل استانبول در بیشتر مواقع سال تحت اختیار گروه های محلی استانبول قرار دارد که در آن به اجرای سبک های مختلف موسیقی از جمله: جَز، بلوز، راک و ... پرداخته می‌شود. همچنین یک بار در ماه نیز برنامه های ویژه ای توسط DJ های معروف بین المللی، ترکی و حتی ایرانی نیز در این کلاب برگزار می‌شود.

کلاب بابل استانبول

کلاب بابل استانبول

کلاب رینا استانبول

اگر عاشق هیجان، شور و مهمانی های پر سروصدا و شلوغ هستید بهترین انتخاب برای شما کلاب رینا است. به جرات می‌توان آن را در لیست بهترین کلاب های شبانه استانبول قرار داد. کلاب رینا با داشتن فضایی منحصر به فرد، مدرن و شیک توانسته گردشگران و شهروندان زیادی را به خود جذب کند. بیشتر افراد به دلیل حجم شلوغی بیش از حدِ کلاب رینا، چند روز زودتر اقدام به رزرو این کلاب پر هیجان و شیک می‌کنند. جالب است بدانید برنامه های کلاب رینا تا صبح ادامه دارند. همین امر باعث شده تا این کلاب در تمامی ساعات شبانه روز پذیرای متقاضیان خود باشد و در لیست بهترین کلاب های استانبول قرار بگیرد. توجه داشته باشید که در میان کلاب های متنوعی که در استانبول وجود دارد ” کلاب رینا “ بزرگترین و مدرن ترین محوطه مخصوص شادی و رستوران را به خود اختصاص داده است. گنجایش مهمانان در این کلاب به بیش از 2500 نفر می‌رسد و در پایان هر سال فضای داخلی کلاب مورد بازسازی قرار می‌گیرد.

کلاب رینا استانبول

کلاب رینا استانبول

کلاب الکساندرا استانبول

در محله آبشار عظیم شهر استانبول کلاب الکساندرا قرار گرفته است که طراحی آن یادآور عصر عثمانی‌ست. این کلاب پرطرفدار یکی از محبوب ترین کلاب های استانبول برای تفریحات شبانه در استانبول به شمار می‌رود. مهمانان علاوه بر تفریح و خوشگذرانی می‌توانند از یک وعده غذایی لذیذ در یکی از رستوران ها موجود در این کلاب لذت ببرند. چشم انداز کلاب الکساندرا رو به منظره دیدنی بسفر است و می‌توان گفت یکی از بهترین شب های زندگیتان را در این کلاب تجربه خواهید کرد.

کلاب آنجلیکا استانبول

گزینه بعدی در لیست بهترین کلاب های استانبول متعلق به "کلاب آنجلیکا" است. طرفداران اصلی این کلاب مردم محلی استانبول هستند. مورد بعدی که باعث محبوبیت این کلاب شده چشم انداز با شکوه بسفر است که می‌توان از این محل به تماشای این منظره پرداخت. به جرات می‌توان گفت کلاب انجلیکا همیشه جزو انتخاب های اول مردم محلی استانبول برای گذراندن اوقات شبانه خود بوده است. در کنار موسیقی زنده و DJ های حرفه ای این کلاب، غذا های لذیذ محلی و بین المللی نیز سرو می‌شود که در صورت مراجعه می‌توانید از آنها لذت ببرید.

کلاب آنجلیکا استانبول

کلاب آنجلیکا استانبول

نویسنده: پیمان علی حر

گردآورنده: مجله گردشگری کوچینه 

پشتیبانی شما در طول سفر

کوچینه پشتیبانی شما در طول سفر

پیشنهاد قیمت‌های به‌ صرفه

کوچینه پیشنهاد قیمت‌های به‌ صرفه

پیشنهاد هتل‌های فوق‌العاده

کوچینه پیشنهاد هتل‌های فوق‌العاده