مناظر دیدنی آبشار نیاگارا

مناظر دیدنی آبشار نیاگارا

نما های دیدنی آبشار نیاگارا که در مرز بین ایالت نیویورک و انتاریو، کانادا قرار دارد، سالانه میلیون ها بازدیدکننده را به خود جذب می کند. در حالی که بهترین مناظر آبشار نیاگارا از سمت انتاریو است. ما قصد داریم نماهای دیدنی آبشار نیاگارا از هر طرف مرز را جمع آوری کنیم تا به شما کمک کنیم از اقامت خود نهایت لذت را ببرید.

1- مرکز خوش آمدگویی Table Rock

مرکز تیبل راک مکانی عالی برای بازدید از آبشار Horseshoe است. این آبشار درست در لبه ای که آبشار به دره نیاگارا متصل می‌شود قرار دارد. از سکوی تماشای آن، صدای رعد و برق را می‌شنوید، مه را احساس می کنید و تقریباً می توانید دست خود را دراز کنید و آب را لمس کنید.

2- برج Skylon

برای دیدن بهترین منظره آبشار نیاگارا به برج اسکایلون بروید. عرشه دیدبانی در ارتفاع ??? فوتی، منظره پانورامایی فوق‌العاده‌ای از آبشار نعل اسبی، شهر نیاگارا، آبشار حجاب عروس، و آبشار آمریکایی ارائه می‌دهد. یک رستوران گردان با اتاق هایی با چرخش 360 درجه، یک وعده غذایی ایده آل را برایتان فراهم می‌کند. همچنین می‌توانید از سکوی رصد آن دیدن کنید که مناظری غیرعادی از هر سه آبشار دارد. همچنین رپیدز نیاگارا، جزیره بز، و دره نیاگارا از این محل قابل تماشا هستند. اینجا مکانی است که می‌توانید عکس های به یادماندنی زیادی از خود را به خانه ببرید.

 

3- نمای هلیکوپتر آبشار نیاگارا

اگر می‌خواهید یک تجربه ترشح آدرنالین برای تماشای چشم‌انداز پرندگانِ آبشار نیاگارا داشته باشید، لازم است یک تور هلیکوپتری داشته باشید. هلیکوپترهای واقع در نیاگارا تورهایی را در مناطق اطراف آبشار ارائه می دهند. این تور شما را از Whirlpool Rapids، Rainbow Bridge و البته خود آبشار باشکوه نیاگارا می‌گذراند. دوربین خود را آماده کنید، زیرا این نمای هوایی زیبا از آبشار هرگز از خاطرتان پاک نخواهد شد.

4- هورنبلوور (Hornblower)

یکی دیگر از بهترین راه های مشاهده آبشار نیاگارا، دیدنِ آن از داخل آب و قایق Hornblower است. این تور شما را از طریق دره نیاگارا تا منظره‌ای از پل رنگین‌کمان، پارک ایالتی آبشار نیاگارا، و آبشار آمریکایی و حجاب عروس با خود می‌کشاند. به جرأت میتوان گفت یکی از به یاد ماندنی ترین منظره هایی که تابحال دیده اید را در این قایق و تور تجربه تجربه خواهید کرد.

5- پارک ملکه ویکتوریا (Queen Victoria Park)

نمای بعدی از نما های دیدنی آبشار نیاگارا به پارک ملکه ویکتوریا تعلق دارد. پارک ملکه ویکتوریا با محوطه سازی زیبا در سمت کانادایی روبروی تفرجگاه آبشار نیاگارا واقع شده است. مناظر عالی در میان گل‌ها و شاخ و برگ‌های فصلی، مکانی فوق‌العاده برای پیک نیک است. ممکن است به اندازه مناظر شگفت‌انگیز خیابان از تفرجگاه اصلی چشمگیر نباشد، اما استراحتگاه خوبی به شمار می‌آید.

6- تونل نیروگاه نیاگارا

این تونل جدیدترین جاذبه آبشار نیاگارا به شمار می‌آید که برای دیدن سه آبشار از سطح آب گزینه مناسبی است. یک تونل شگفت انگیز به طول 670 متر است که به یک سکوی رصد در رودخانه نیاگارا منتهی می‌شود.

7- نمای آبشار هتل شراتون

Sheraton Fallsview در منطقه Clifton Hill واقع شده است و بهترین منظره از آبشار آمریکایی و لباس عروس را ارائه می دهد. این هتل که دقیقاً روبه‌روی آبشار قرار دارد، موقعیتی استثنایی را به مهمانان خود ارائه می‌دهد تا از اتاق‌های چشم‌انداز آبشار با بالکن‌های دیدنی، شگفتی‌های طبیعی آبشار نیاگارا را به رخ بکشاند.

نویسنده: پیمان علی حر

گردآورنده: مجله گردشگری کوجینه

پشتیبانی شما در طول سفر

کوچینه پشتیبانی شما در طول سفر

پیشنهاد قیمت‌های به‌ صرفه

کوچینه پیشنهاد قیمت‌های به‌ صرفه

پیشنهاد هتل‌های فوق‌العاده

کوچینه پیشنهاد هتل‌های فوق‌العاده