تابستان امسال به کدام کشور سفر کنیم؟

تابستان امسال به کدام کشور سفر کنیم؟

سفر در تابستان یکی از بهترین راه ها برای گریز از گرمای طاقت فرسای این فصل و ساختن خاطرات به یاد ماندنی است. قطعا سفر در تابستان به دلایل زیادی دلچسب تر و راحت تر است. به طور مثال شما نیازی به حمل لباس های سنگین زمستانی ندارید و می توانید فقط با یک چمدان کوچک از لباس رنگی و شاد تابستانی سفر کنید. شما به راحتی می توانید به لب ساحل بروید و آفتاب بگیرید یا می توانید از سرسره های آبی لذت ببرید و از همه مهم تر نیازی نیست در هتل بمانید و می توانید شب ها را در کلاب ها و بارهای خارج از کشور صبح کنید. همانطور که می دانید سفر در تابستان تقریبا انتخاب همه ی ماست و همیشه برای سفرهای تابستانی داخلی و خارجی برنامه های زیادی داریم. ما در این مطلب به شما کمک میکنیم این بار به یک سفر خارج از کشور متفاوت بروید و بهترین خاطرات عمرتان را رقم بزنید.

 

بهترین و ارزان ترین سفرهای تابستانی خارج از کشور

ترکیه، بهترین شهرهای ترکیه برای سفر

ترکیه کشوری اروپایی-آسیایی است که سفر به آن بسیار شورانگیز و مهیج است و به دلیل روابط خوب ایران و ترکیه سفر به ترکیه نسبتا ارزان و به صرفه است و از همه مهم تر نیازی به اخذ ویزا ندارد. این کشور به دلیل جاذبه های توریستی بالایی که دارد سالانه مسافران زیادی از سراسر دنیا به خود جذب میکند. از بهترین شهر های ترکیه برای سفر در تابستان می توانیم به آنتالیا، استانبول و کوش آداسی اشاره کنیم.

سفر به آنتالیا در فصل تابستان

تورهای مسافرتی آنتالیا در تابستان به دلیل درخواست زیاد به سرعت پر می شوند چون این شهر، یکی از تماشایی ترین و مفرح ترین شهرهای دنیاست که در منطقه مدیترانه و در غرب آنتالیا واقع شده است. آنتالیا متشکل از پنج منطقه می باشد که محبوب ترین منطقه ی آنتالیا برای ایرانیان منطقه لارا است، یک جاده ی ساحلی که در اطراف آن هتل های شیک با معماری مدرن را می توانید مشاهده کنید. منطقه ی دیگر آنتالیا منطقه بلک است که باهتل های لوکس و جنگل ها و زمین های گلف آن شناخته می شود. منطقه ی کمر هم به خاطر ویوی جنگلی-ساحلی که دارد، مکان مناسب و آرامی برای تفریح است. فقط با یک بار تجربه سفر به آنتالیا متوجه می شوید که هر چند بار که به این شهر بروید باز هم جاذبه های گردشگری جدیدی برای ارائه دارد که از آن مطلع نبوده اید. 

antalya tours in summer

 

 

Antalya attractions

 

سفر به استانبول در تابستان

استانبول، پایتخت کشور ترکیه، بزرگترین و پربازدیدترین شهر ترکیه است که توریست های زیادی را سالیانه به خود جذب می کند. استانبول تنها شهر اوراسیاسی جهان، به وسیله تنگه بسفر به دو قسمت آسیایی و اروپایی تقسیم شده است و از سمت شمال به دریای سیاه و از جنوب غربی به دریای مدیترانه می رسد و توسط یک پل بزرگ بهم متصل شده است. این شهر به عنوان بزرگترین شهر اروپا و یکی از کلان شهرهای خاور میانه شناخته شده است. با تمام این تفاسیر استانبول بدون شک یکی از بهترین و دیدنی ترین شهرهای جهان است که می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای سفر در تابستان باشد. با وجود اینکه سفر به استانبول برای هر کسی در هرجایی از جهان یک رویاست اما به دلیل همسایگی ما با ترکیه و نزدیکی مسافت و همچنین روابط سیاسی خوب، تورهای استانبول برای ما ایرانیان به صرفه و اقتصادی است .

istanbul

 

Istanbul tours in summer

 

سفر به کوش آداسی در تابستان

وقتی صحبت از ترکیه می شود همه ی ما ابتدا به استانبول و آنتالیا فکر می کنیم، غافل از اینکه کوش آداسی هم می تواند یک گزینه متفاوت و خاص و اسرارآمیز برای سفر در تابستان باشد. بر خلاف تصور کسانی که کمتر به سفر های خارجی می روند، تورهای کوش آداسی هم مانند استانبول و آنتالیا به دلیل جاذبه های گردشگری و هوای خوش آن به شدت پرطرفدار و شناخته شده است. تابستان های دلچسب کوش آداسی در کنار تفریحات آبی، غذاهای لذیذ سنتی ترکی، مکان های تاریخی، طبیعت گردی، بازارهای محلی و پیاده روی در سواحل آن واقعا خوشایند و خاطره انگیز است و ارزش حداقل یک بار تجربه ی سفر به کوش آداسی را دارد.

Kussadasi in summer

 

Kusadasi

 

سفر به روسیه- بهترین سفری که در تابستان می روید

روسیه، پهناورترین کشور جهان واقع در اوراسیای شمالی است که با اقیانوس آرام شمالی، منجمد شمالی ، دریای خزر، دریای سیاه و دریای بالتیک مرز آبی و با 14 کشور اروپایی و آسیایی مرز خاکی دارد. به این دلیل که روسیه، خصوصا سرزمین بزرگ سیبری در مناطق سردسیری واقع شده است، بعضی از سرزمین های این کشور خالی از سکنه می باشد و شرایط زندگی و کشاورزی در آن فراهم نیست. در بخش غربی روسیه، دشت ها و شرق آن، کوهستان ها وجود دارند. روسیه یک کشور صنعتی پیشرفته است که با تلفیقی از علم و تکنولوژی و هنر، یکی از گردشگری ترین کشورهای جهان است که به ثروت عظیمی دست یافته . اگر آب و هوای معتدل برایتان لذت بخش است، سفر به روسیه را از خودتان دریغ نکنید. بهترین شهرهای روسیه برای سفر درتابستان، مسکو و سن پترزبورگ است.

سفر به مسکو در تابستان

به دلیل نزدیکی روسیه به قطب شمال، هوای اکثر شهرهای شمالی در بیشتر فواصل این کشور سرد است اما در مناطق غربی و شرقی آن هوای تابستان ها معتدل و مطلوب است. مسکو شهری با آب و هوای مرطوب و شرجی است که بیشترین دمایی که تا به حال از این شهر گزارش شده است 36 درجه بوده است، یکی از توریستی ترین شهرهای جهان است.این شهر پایتخت سیاسی و اقتصادی روسیه است که پس از استانبول پرجمعیت ترین کشور اوراسیاست. اگر عاشق هوای سرد و تفریحات برفی و زمستانی هستید سفر در زمستان به مسکو به شما توصیه می شود ولی اگر هوای مرطوب و مطلوب خنک را دوست دارید حتما در تابستان به مسکو سر بزنید. سفر به مسکو در تابستان با توجه به جاذبه های گردشگری زیاد آن همچون موزه های باستانی، کلیساهای باستانی با معماری روسی، مراکز خرید لوکس و ... گزینه ی فاخری برای یک سفر خارج از کشور است. 

Moscow tours

 

Moscow-tours-in-summer

 

سفر به سن پترزبورگ در تابستان 

شهر سن پترزبورگ، بزرگترین شهر روسیه پس از مسکو است که در کرانه جنوبی رود نوا قرار دارد. رود های طویل، کاخ های سلطنتی و باشکوه، پل های قدیمی و عریض، موزه ها و باغ های سن پترزبورگ زبان زد خاص و عام است. جاذبه های گردشگری سن پترزبورگ، این شهر تورییستی را به یک مکان محبوب برای گردشگران تبدیل کرده است. به دلیل هوای مطلوب و سواحل آرامش بخش این شهر، بازدید از سن پترزبورگ در برنامه سفر هر توریستی قرار دارد. سن پترزبورگ با تاریخ عجیب و غریبی که پشت سر گذرانده است سفر پر رمز و رازی است که سالیانه افراد زیادی را به خود جذب می کند.

بهترین راه برای سفر به روسیه در تابستان، انتخاب یک تور مسکو+سن پترزبورگ است چون شما می توانید با یک سفر به هردوی این شهرها بروید و خاطرات به یادماندنی را برای خانواده تان رقم بزنید.

Saintpetersburg

 

Saintpetersburg-tours

 

سفر به قبرس شمالی در تابستان

کشور قبرس به دو بخش شمالی و جنوبی تقسیم می شود که هر دوی این ها جایی بسیار دیدنی و جذاب برای هر مسافری می تواند باشد، اما برای سفر در تابستان، قبرس شمالی انتخاب بهتری است زیرا آب و هوای آن بسیار معتدل و مدیترانه ای است. یکی از مزیت های بسیار مهم قبرس این است که شما برای سفر به این کشور نیازی به ویزا ندارید و فقط به همراه داشتن پاسپورت و بلیط رفت و برگشت و رزرو هتل کفایت می کند. سفر به قبرس شمالی بی شک سفر منحصر به فردی خواهد بود، مطمعنا هر توریستی با دیدن بناهای تاریخی متفاوت، کیلومترها ساحل، بندرها و قلعه ها، هتل های فاخر و سنتی و ... شگفت زده خواهد شد. به طور مثال ساحل لاک پشت قبرس یکی از دیدنی ترین مکان های دنیاست و همانطور که از نامش پیداست این ساحل پر از لاک پشت های سبز بزرگ و کوچک است، به طوری که حتی خود مردم قبرس هم عاشق این ساحل هستند. تابستان ها تورهای مسافرتی قبرس شمالی پرطرفدار هستند و به سرعت تکمیل ظرفیت می شوند. برای اینکه از تورهای قبرس شمالی جا نمانید با تیم کوچینه(آژانس هواپیمایی پدیده پرواز آریا) در تماس باشید.

Cyprus-tours

 

turtles-in-cyprus

 

سفر به ارمنستان در تابستان 

تور مسافرتی به ارمنستان برای یک ایرانی بسیار ارزان و مقرون به صرفه است. شما می توانید با کمترین هزینه به یک مسافرت خارج از کشور دلپذیر بروید. ارمنستان در تابستان هوای گرم ولی مطلوبی دارد. گرمای ارمنستان غیر قابل تحمل نیست بلکه برای یک سفر تابستانی بسیار گزینه خوبی است. یکی از مزایای سفرهای تابستانی به ارمنستان، امکان شرکت در فستیوال های خارق العاده این کشور است. با سفر به ایروان، پایتخت ارمنستان شما می توانید در جشنواره های وارداوار، تاراز، هندوانه، رنگ ها و مسابقات موج سواری وشنا، جشنواره عسل و توت و همچنین جشنواره های دلچسب غذا شرکت کنید. بنابراین اگر تصمیم گرفتید به این کشور سفر کنید یادتان باشد تابستان ارمنستان جذاب ترین و دلپسندترین فصل ارمنستان است. 

Armenia-tours

 

Armenia- in summer

درکل، تابستان فصلی است که باید تمام افکار منفی وخستگی نیمه اول سال را کنار گذاشت و برای استراحت به مسافرت رفت. سفر کردن به شما کمک می کند از استرس دور شوید و ذهن خود را برای هدف های بزرگ تر آماده کنید، بنابراین سفر در تابستان را هرگز به تعویق نیندازید و با توجه به بودجه تان یک مقصد را انتخاب کنید و به هیچ چیز دیگری جز حال خوب خود و خانواده تان فکر نکنید. امیدوارم در این مطلب توانسته باشیم به شما کمک کنیم تا بهترین مقصد را برای یک خوش گذرانی حسابی پیدا کنید. تیم ما شنبه تا پنج شنبه از صبح تا عصر جهت مشاوره رایگان و رزرو تور در خدمت شماست. با ما در تماس باشید.

 

پشتیبانی شما در طول سفر

کوچینه پشتیبانی شما در طول سفر

پیشنهاد قیمت‌های به‌ صرفه

کوچینه پیشنهاد قیمت‌های به‌ صرفه

پیشنهاد هتل‌های فوق‌العاده

کوچینه پیشنهاد هتل‌های فوق‌العاده