کافه سیمیت سارای استانبول

کافه سیمیت سارای استانبول

همونطور که بار ها خدمتتون گفتم، سفر کردن برای ما تجربه های خوبی رو به همراه خودش داره. آداب و رسوم مناطق مختلف دنیا و لذت از جاهای به یاد موندنی و یاد گرفتن چیزای جدید، چیزاییه که با سفر رفتن به دستشون میاریم. تقریبا برای هممون مهمه که در کنار هتل و محل اقامتی که در طول سفرمون داریم، چه غذایی میخوریم و کدوم کافه ها و رستوران ها کیفیت و تنوع بیشتری دارن.

علاوه بر بهترین رستوران های استانبول که قبلا بهتون معرفی کردم، امروز تو این مقاله میخوایم باهم یکی از بهترین کافه های استانبول یعنی سیمیت سارای Simit Sarayi رو بشناسیم.

کافه سیمیت سارای استانبول یه پاتوق مهم و پر طرفدار تو استانبوله که جون میده برای اینکه خستگی های روزانتون رو در کنید.

کافه سیمیت سارای استانبول

بهترین کافه استانبول کجاست؟

کافه سیمیت سارای یا Simit Sarayi یه کافه نون زنجیره ای تو ترکیه‌ست که بغیر از استانبول، تو خیلی دیگه از شهرای ترکیه هم شعبه فعال داره. اگه تجربه سفر به استانبول رو داشته باشید قطعا حوالی میدان تکسیم لوگوی قرمز رنگِ سیمیت سارای رو دیدید.

یه کافه دنج و جذاب که نقطه قوتش نون های فانتزی و متنوع اونه که با طعم های متفاوتی پخته میشه.دتموم محصولاتشون بصورت روزانه و تازه تولید میشن و در کنارشون انواع نوشیدنی مثل قهوه، دمنوش و چای هم سرو میشه.

تقریبا از محالاته که استانبول برید ولی سری به خیابون استقلال، میدون تکسیم نزنید. تو بقیه جاهای استانبول هم شعبه های سیمیت سارای وجود داره اما مطرح ترینش اطراف میدون تکسیم قرار داره.

کافه simit sarayi استانبول ترکیه

منو کافه Simit Sarayi استانبول

بعد از یک پیاده روی طولانی و خرید تو سطح شهر استانبول، نان و شیرینی های جذابِ این کافه میتونه حسابی خستگی رو از تنتون بیرون کنه. علاوه بر اون فینگرفود های متنوعی هم تو منوی کافه سیمیت سارای هستن که میتونید بعنوان میان وعده نوش جان کنید.

به اون دسته از افرادی که دلشون میخواد غذا های سبک فست فودی رو با وعده های حجیم برنجی جایگزین کنن پیشنهاد میکنم که اگه حوالی میدون تکسیم بودن، تو این کافه نفسی تازه کنن. البته که اگه دوست داشتین غذای برنجی و ایرونی هم داشته باشید میتونید به رستوران ریحون استانبول سر بزنید.

و در آخر انواع نوشیدنی های مختلف هم تو منو کافه Simit Sarayi هستن که میتونید سفارش بدید و یه عصرانه یا صبحانه جذاب رو مهمونِ این کافه دوست داشتنی باشید.

تنوع غذایی در منو کافه سیمیت سارای

یکی دیگه از نقاط قوت خوردنی های کافه سیمیت سارای اینه که غذا های این کافه برای انواع سلیقه ها و رژیم های غذایی مناسبه و علاوه بر خوراکی های عادی، خوراکی های ویژه گیاهخواران هم دارن.

این کافه رستوران تو وعده های صبحانه، نهار، شام و میان وعده از توریست های کشور ترکیه و طرفداران محلی خودش پذیرایی میکنه.

از معروف ترین و پر فروش ترین آیتم های موجود تو منوی این کافه میتونم به سیمیت اشاره کنم که پیشنهاد میکنم اگه سری به این کافه زدید، دستی هم به سیمیت های این کافه بزنید :))))

کافه سیمیت سارای میدان تکسیم

امکانات کافه سیمیت سارای استانبول

محیط دنج کافه سیمیت سارای استانبول درست مثل کافه لانجین های خودمون تو تهرانه. علاوه بر سفارش تو محیط کافه امکان سفارش بیرون بر هم تو این کافه وجود داره. یکی از نکات جذاب و انسان دوستانه این کافه اینه که افراد دارای معلولیت هم میتونن به راحتی از این کافه استفاده کنن و شرایط به شکل ویژه ای براشون مهیا شده.

راستی وای فای رایگان هم تو محیط کافه براتون وجود داره که میتونید استفاده کنید.

کلام آخر

بنظر من سفر به استانبول دو سایدِ مختلف داره. اولی بازدید از جاهای گردشگری و دومی هم رستوران‌گردی تو این شهر جذاب و زیبا.

قصد من از نوشتن اینجور مطالب اینه که یه سفر جذاب به استانبول داشته باشید و با کافه ها و رستوران های خوبِ این شهر آشنا بشید تا یه سفر خاطره انگیز رو تجربه کنید. برای همین پیشنهاد میکنم از بخش مجله گردشگری و انتخاب شهر استانبول، بقیه مطالبی که راجع به این شهر براتون آماده کردم رو بخونید تا بصورت کامل با این شهر آشنا بشید.

به شکل کلی علاوه بر وجود رستوران های متنوع و جذابی که تو استانبول وجود داره و شما میتونید امتحانشون کنید، پیشنهاد میکنم برای خوردن میان وعده، صبحانه و غذا های سبک یه سر به سیمیت سارای استانبول بزنید.

یکی دیگه از نقاط قوت این کافه اینه که تو اکثر جاهای شهر استانبول شعبه داره و شما میتونید خوردن سیمیت های معروف ترکیه ای رو تو این کافه تجربه کنید.

ممنون از اینکه همراه من بودید.

سفر به خیر.

منبع: تیم تولید محتوا مجله کوچینه
 

پشتیبانی شما در طول سفر

کوچینه پشتیبانی شما در طول سفر

پیشنهاد قیمت‌های به‌ صرفه

کوچینه پیشنهاد قیمت‌های به‌ صرفه

پیشنهاد هتل‌های فوق‌العاده

کوچینه پیشنهاد هتل‌های فوق‌العاده