بهترین رستوران های استانبول

بهترین رستوران های استانبول

از اونجایی که تصمیم گرفتیم کوچینه فقط یک سایت رزرو تور نباشه و بعنوان راهنمای سفر هم کنارتون باشیم تا تجربه هایی که داشتیم رو باهاتون به اشتراک بذاریم، تو این مطلب هم مثل بقیه مطالب مجله با من همراه باشید تا بهترین رستوران های استانبول رو باهم بررسی کنیم.

خب هممون میدونیم که استانبول یه شهر شلوغ و پر جنب و جوش به حساب میاد و هر ساله تو فصل های مختلف گردشگرای زیادی رو جذبِ خودش میکنه...

به همین دلیل تو این شهر رستوران های زیادی وجود دارن که بتونید ازشون استفاده کنید. اما خب شما فقط چند روز مهمونِ این شهر هستید و نمیتونید که همه وقتتون رو صرف بررسی رستوران ها بکنید! پس راهی جز اعتماد کردن و گوش دادن به من ندارید :)

خب منم برای اینکه کارتون رو راحت کنم تو این مقاله چندتا از بهترین رستوران های استانبول رو بهتون معرفی میکنم که میتونید حین سفر به این شهر جذاب و دوست داشتنی بهشون سر بزنید و غذا های خوش طعم و لذیذشون رو تجربه کنید.

با من همراه باشید.

رستوران خانه کباب زرزوان

توی اولین تجربه‌م از این رستوران، رفتار پرسنل رستوران جذابترین چیزی بود که به چشمم اومد. پرسنلی خونگرم و خوش برخورد که انگار سال هاست که میشناسنت و از اینکه اونجا حضور پیدا کردی صمیمانه خوشحال شدن و خودشونو اماده خدمت رسوندن به شما کردن. اگه شمام مثل من عاشق کباب و گوشت هستید، رفتن به این رستوران میتونه یک بخشِ جذاب از سفر خاطره انگیزتون به استانبول باشه.

سرو غذا تو این رستوران فقط تو وعده نهار و شام اتفاق میفته. ساعت کاری رستوران هم از 10:30 صبح تا 11:40 دقیقه شب هستش.

رستوران زرزوان استانبول ترکیه

از دکوراسیون گرفته تا لوکشین و کیفیت غذا و تازگیِ مواد اولیه، همه و همه امتیاز بالایی از نظر من میگیرن. باید بگم یکی از بهترین ماهی کباب های عمرم رو توی این رستوران سفارش دادم و طعمِ میگو کبابیِ لذیذش همچنان جزء دلایلی هست که این رستوران رو به همه پیشنهاد میکنم.

ظروف سرو هم به خوبی تمیز شده بودن و از لحاظ پاکیزگی محیط هم این رستوان امتیاز بالایی رو دریافت میکنه.

رستوران زرزوان استانبول

شماره تماس رستوران 905312093421 + هست که میتونید باهاشون تماس بگیرید و ازشون بخواید که براتون بهترین میزشون رو رزرو کنن.

آدرس رستوران هم cankurtaran mah.akbiyik cad no 13/A, Istanbul 34122 Turkiye اینه که میتونید توی گوگل مپ یا بقیه نرم افزار های مسیر یابتون سرچ کنید و به راحتی پیداش کنید.

رستوران لوکانتا مایا استانبول

همین اول بهتون بگم که اگه حوصله وایسادن تو صفِ طولانی رو ندارید، دور این رستوران رو خط بکشید. اما اگه پا رو دلتون گذاشتید و صبر کردید بدونید که یک وعده غذایی فوق العاده در انتظارتونه. رستوران لوکانتا مایا یکی از مشهور ترین رستوران های استانبول به حساب میاد که علاوه بر توریست ها، شهروندای استانبول هم روزانه به این رستوران زیاد سر میزنن و به همین خاطر دستور پخت غذا های این رستوران روی آیینه رستوران نوشته شده تا مردمِ کمتری برای سرو غذا به این رستوران بیان! فکرشو بکن همه دنبالِ جذب مشتری‌ن ولی سرآشپز "دیدم شنول" که این رستوران تمومِ محبوبیتش رو مدیون این آدمه داره تلاش میکنه که مردم کمتری تو صف انتظار بمونن :))))

رستوران لوکانتا مایا استانبول

فضای رستوران با رنگ های گرم تزیین شده و میز و صندلی ها با تم قهوه ای روشن و مشکی محیط دوستانه و گرمی رو براتون فراهم میکنن. مجوش و زوکینی فریترز دوتا از لذیذ ترین غذا های این رستورانن که میتونید امتحانشون بکنید. ساعت کاری رستوران از ساعت 12 ظهر تا 5 عصر و 7 غروب تا 1 شبه. لوکیشن رستوران هم Halaskargazi, 53, Rumeli Cd., 34371 Sisli/Istanbul, Turkey هست که میتونید بهشون سر بزنید.

این رستوران همیشه بوی خوب میده و ظروفِ سرو به قدری تمیزن که میتونید عکسِ خودتون رو توی قاشق و چنگال های این رستوران ببینید :))

رستوران لوکانتا مایا استانبول ترکیه

 

رستوران‌های ایرانی استانبول

یه ایرونیِ اصیل توی هر سفرش دنبال یه رستوران ایرونی خوب میگرده. مگه میشه از خیرِ کباب کوبیده اونم کفِ استانبول گذشت؟ راستش همیشه برای خودم دغدغه بوده که توی استانبول کجا میشه یه رستوران ایرونی خوب پیدا کرد. برای همین تصمیم گرفتم توی این نوشته بهتون 3 تا از بهترین رستوران های ایرونی رو معرفی کنم. البته که همه رستوران های ایرونی بهترینن ;)

رستوران ایرانی ریحون استانبول

ریحون! اسمش آشناست نه؟ قطعا اگه عشق سفر و غذا های ایرانی حین سفر باشید اسم رستوران ریحون تو استانبول به گوشتون خورده. البته به این اسم تو لندن و دبی هم رستوران ایرونی هست که دقیق نمیدونم مرتبط به همدیگن یا نه. یکی از قدیمی ترین و مشهور ترین رستوران های فعال تو استانبول که غذای کیفیت بالا و دکوراسیون شبیه به رستوران های سنتی داخل ایرانش اونو تبدیل به یه رستوران به یاد موندنی کرده.

رستوران ایرانی استانبول

چلو کباب سلطانی، کوبیده، برگ، شیشلیک، قیمه و قورمه سبزی از غذا های موجود در منوی رستوران ریحون هستن که شما رو یاد رستوران های کوچه پس کوچه های بازارِ تجریش میندازن :)

آدرسش Tomtom Mahallesi, Yeni Carsi Caddesi No:8/A, Istanbul 34434 Turkiye و تلفنش هم 952122451500 + هستش که میتونید باهاشون تماس بگیرید. ساعت کاریشون هم از 12 ظهر تا 11 شبه که پیشنهاد میکنم وعده شام رو برای رفتن انتخاب کنید چونکه موسیقی زنده هم دارن.

رستوران ریحون استانبول

رستوران ایرانی شهرزاد استانبول

قیمت غذای ایرونی تو استانبول، یکی از چالش هاییه که معمولا مسافرای ایرونی با اون روبرو میشن. چون به دلیل عدم شناخت نسبت به رستوران ها، از کیفیت غذا هاشون مطمئن نیستن و بخاطر همین فکر میکنن غذا هرچی گرون تر، کیفیت بالا تر! اما رستوران شهرزاد بر خلاف تصور همه عمل کرده و با وجود کیفیت بسیار بالای غذا ها، قیمت هاشون کاملا معقول و منطقی بنظر میرسه. طوری که گرون ترین غذای این رستوران چلو کباب نگینیه و فقط 40 لیر قیمت داره!

رستوران ایرانی شهرزاد استانبول

یکی دیگه از جذابیت های این رستوران که اون رو از بقیه رقبای خودش متمایز میکنه وجود یه سری غذا های ایرونیِ اصیل مثل کشک بادمجون، میرزا قاسمی و کوکو سبزیه که برای خود من به شخصه خیلی جذاب بوده...

محشره پسر!!! حتی اگه تو سفر هم هوس غذای این مدلی کردی، رستوران شهرزاد اینجاست تا به شیکمت برسه :))

ساعت کاریشون هم از 8 صبح تا 12 شبه که میتونید هر وعده ای که دلتون خواست رو برای چشیدن غذا های جذاب این رستوران فوق العاده ایرونی انتخاب کنید.

 

رستوران ایرانی زعفران استانبول

راستش رو بخواید روی زعفران نمیشه اسم رستوران گذاشت. پس بذارید بگیم کافه زعفران. یه کافه دنج و خوش سلیقه تو محله کادیکوی که بهتون پیشنهاد میکنم اگه گذرتون به این محله خورد حتما سری هم به این کافه دوست داشتنی بزنید. تو منوی این رستوران غذا ها و دسر های ایرونیِ متفاوتی وجود داره که بعد از امتحان کردنشون حتما شگفت زده میشید. برای رضایت بیشتر مشتریاشون هم وای فای رایگان و صندلی در فضای باز گذاشتن که میتونید ازشون استفاده کنید. بهتون پیشنهاد میکنم به زعفران هم سر بزنید.

رستوران ایرانی زعفران ترکیه

آدرس: استانبول| کادیکوی| خیابان امام رمیز| محله صحراییسدیت

آدرس: Sahrayicedit Mahallesi, Imam Ramiz Sokak, Demirli Neziraga Bloklari, No 6/B, Kadikoy, Istanbul

 

طبق روال همیشه سعی کردم تا قسمتی از تجربه خودم از سفر به استانبول و استفاده از رستوران هاش رو بهتون بگم تا شما در حین سفر وقت زیادی رو صرف پیدا کردن رستوران های خوب نکنید و به جاش به گشت و گذار تو مکان های دیدنی استاتبول بپردازین.

باز هم از تجربه هام از سفر به این شهر دوست داشتنی و البته پر جنب و جوش براتون مینویسم.

ممنون از اینکه به من گوش دادید.

راستی یادتون نره که مارو تو شبکه های مجازی هم دنبال کنید

منبع: کوچینه و تیم تولید محتواش

پشتیبانی شما در طول سفر

کوچینه پشتیبانی شما در طول سفر

پیشنهاد قیمت‌های به‌ صرفه

کوچینه پیشنهاد قیمت‌های به‌ صرفه

پیشنهاد هتل‌های فوق‌العاده

کوچینه پیشنهاد هتل‌های فوق‌العاده