کدام شرکت هواپیمایی بهتر است؟

کدام شرکت هواپیمایی بهتر است؟

1- شرکت هواپیمایی ماهان

بعید میدونم تا حالا اسم ماهان ایر به گوشتون نخورده باشه. شرکت هواپیمایی ماهان یکی از مهم ترین و مجهز ترین مسیر های پروازی تو ایران رو در اختیار داره. این موضوع اونقدریه که حتی خیلی از توریست های خارجی تو ایران هم سفر با هواپیمایی ماهان رو ترجیح میدن. دلیلش هم اینه که بسیاری از خدمات هواپیمایی ماهان، از ایرلاین های خارجی الگو گرفته شده.

هواپیمایی ماهان تغییر های احتمالی ساعت پرواز ها یا میزان تاخیرش رو از طریق پیامک یا ایمیل به مسافرا اطلاع میده. یکی دیگه از امکانات این شرکت، امکان سفارش غذای مخصوص برای مسافرای خارجی حداقل 72 ساعت قبل از پروازه.

فضای کابین این شرکت همشون دارای فضای کافی برای استراحت هستن و قابلیت تنظیم صندلی هم وجود داره. همچنین میتونید از میون فیلم هایی که مهمان دار بهتون ارائه میده به دلخواه انتخاب کنید و مسیر های بیشتر از سه ساعت رو با دیدن فیلم و پخش موسیقی بگذرونید. به نظر خیلیا هواپیمایی ماهان بهترین هواپیمایی حال حاضر کشوره و دلیلش هم وجود پرسنل و ناوگان قدرتمند اونه.

2- شرکت هواپیمایی آتا

آتا؛ ایرلاین کم حادثه. از اولین روز تاسیس و بهره برداری خودش دارای یه برنامه منظم و مدون بوده و روند رو به رشدی رو تا الان داشته. جالبه بدونید که این ایرلاین از اولین روز تاسیس خودش تا همین امروز فقط 5 حادثه گزارش کرده که هیچکدوم از اونا هم منجر به مرگ یا حادثه دلخراشی نشده. در حال حاضر این شرکت با در اختیار داشتن 13 هواپیمای بوئینگ و ایرباس، هر روز پرواز های زیادی رو به مسیر های پروازی داخلی و خارجی انجام میده. هواپیمایی آتا در حال حاضر سومین ایرلاین برتر کشوره.

3- شرکت هواپیمایی قشم ایر

قشم ایر حدود 13 هواپیما داره و جزو شرکت های هواپیمایی بزرگ قرار نمیگیره اما چندتا دلیل داره که این شرکت هواپیمایی به یکی از محبوب ترین شرکت ها تبدیل شده. ناوگان هواپیمایی قشم ایر اول تعداد کمی هواپیما در اختیار داشت اما به مرور و در طول سال ها فعالیت بالاخره سال 79 تونست این ناوگان رو به 7 هواپیما برسونه. مالکیت این شرکت اوایل با نام فراز قشم شناخته میشد که در سال 88 به شرکت هولدینگ توسعه سورینت قشم رسید.

سال 93 هم این شرکت هواپیمایی به وزارت نفت واگذار شد و اسمش به قشم ایر تغییر کرد. محبوبیتِ زیاد این شرکت هم به خاطر خدمات با کیفیتی که ارائه میده به دست اومده. البته ناگفته نماند که مواردی مثل هواپیمای اختصاصی این شرکت برای باشگاه پرسپولیس تو محبوبیت این ایرلاین بی تاثیر نبودن :))

4- شرکت هواپیمایی معراج

هواپیمایی معراج هم تو دسته بهترین شرکت های هواپیمایی ایران قرار میگیره. این شرکت هواپیمایی به خوش قول بودن معروفه. تاخیر بسیار کم پرواز های این ایرلاین باعث شده تا این لقب رو به این ایرلاین اختصاص بدیم. علاوه بر فعالیت های پروازی، این شرکت در زمینه تعمیرات هواپیما ها هم دست قدرتمندی داره و موفق به کسب گواهینامه مدیریت تداوم صلاحیت پروازی شده. خدمات غذایی و کترینگ قابل قبول این شرکت هم از دیگر مواردیه که این شرکت رو جزو بهترین شرکت های هواپیمایی قرار میده. لازم به ذکره که کسب گواهینامه تعمیرات هواپیما اولین بار توسط همین ایرلاین دریافت شده.

 

پشتیبانی شما در طول سفر

کوچینه پشتیبانی شما در طول سفر

پیشنهاد قیمت‌های به‌ صرفه

کوچینه پیشنهاد قیمت‌های به‌ صرفه

پیشنهاد هتل‌های فوق‌العاده

کوچینه پیشنهاد هتل‌های فوق‌العاده