مروری اجمالی بر شرایط سفر بانکوک!

مروری اجمالی بر شرایط سفر بانکوک!

سفر به کشور تایلند و پایتخت آن بانکوک، قطعا می تواند تبدیل به یکی از جذاب ترین و خاطرانگیز ترین مسافرت هایی شود که تجربه می کنید!

اگر پیش نیازهای سفر را به خوبی بدانید، با شرایط اقامت آشنایی داشته باشید و از جاذبه ها و مکان های دیدنی بانکوک با خبر باشید سفر به بانکوک تایلند همیشه در خاطرتان خواهد ماند!

به همین علت در اینجا قصد داریم  تا درباره خرید پکیج بانکوک توضیحاتی مختصر و مفیدی را در اختیارتان قرار دهیم.

 شرایط ویزا:

قبل از سفر به بانکوک، یکی از سوالات این است که به ویزا نیاز دارید یا خیر؟  بله اگر تصمیم به سفر به بانکوک گرفتید

 حتما حداقل یک هفته قبل از زمانی که برای سفر در نظر دارید، جهت تکمیل و ارائه مدارک درخواست صدور ویزای تایلند اقدام کنید.

بهترین زمان برای بازدید:

بانکوک آب و هوای استوایی دارد، بنابراین در تمام طول سال عموماً گرم و مرطوب است. بهترین زمان برای بازدید در ماه های سردتر از نوامبر تا فوریه است، ولی خب برای شلوغی شهر نیز خودتون رو آماده کنید زیرا این فصل اوج گردشگری است.

حمل و نقل:

بانکوک دارای سیستم حمل و نقل عمومی گسترده ای از جمله اتوبوس، قطار و توک توک های معروف است. راحت ترین راه برای رفت و آمد، قطار هوایی BTS یا مترو MRT است

که هم کارآمد و هم مقرون به صرفه هستند.

توک توک های معروف تایلند

 

جاذبه ها:

بانکوک دارای جاذبه های بسیاری است که باید حتما ببینید، مانند کاخ بزرگ، Wat Phra Kaew (معبد بودای زمرد)، Wat Arun (معبد سپیده دم)، و بازار معروف آخر هفته چاتوچاک.

فراموش نکنید که برخی از غذاهای خوشمزه تایلندی را نیز امتحان کنید و از صحنه زندگی شبانه پر جنب و جوش شهر دیدن کنید.

تور بانکوک 1402 | معابد بانکوک تایلند

معبد Wat Phra Kaew به عنوان معبد بودای زمردی شناخته می شود، زیرا مجسمه بسیار مورد احترام بودا را در خود جای داده است که از یشم سبز ساخته شده است.        

این معبد در قرن هجدهم در زمان پادشاهی راما اول ساخته شد و در مجموعه بزرگتر کاخ بزرگ واقع شده است. این معبد هم به لحاظ اهمیت مذهبی و هم به لحاظ اهمیت تاریخی و فرهنگی یکی از مهم ترین معابد تایلند محسوب می شود.

علاوه بر بودای زمرد، Wat Phra Kaew دارای سازه ها و آثار هنری چشمگیر دیگری از جمله نقاشی های دیواری استادانه، کنده کاری های پیچیده، و بتکده های طلاکاری شده است. این معبد همچنین خانه چندین یادگار مقدس و مصنوعات دیگر از جمله متون مقدس باستانی و صندوق های طلایی حاوی بقایای پادشاهان سابق است.

امروزه Wat Phra Kaew یکی از جاذبه های گردشگری بانکوک است و سالانه میلیون ها بازدید کننده را به خود اختصاص می دهد. این مکان یک مکان مهم برای عبادت بودایی باقی مانده است و نمادی از میراث فرهنگی و هویت ملی تایلند در نظر گرفته می شود.

امنیت:

بانکوک به طور کلی یک شهر امن است، اما مانند هر شهر بزرگ، برخی از اقدامات احتیاطی وجود دارد که باید در نظر داشته باشید. مراقبت از اشیا قیمتی هنگام رفت و آمد در شهر به ویژه وقتی تنها هستید یا در شب تردد می کنیداقدام پیشگیرانه و عقلانی است.

فرهنگ و آداب و رسوم:

تایلند به خاطر مردم صمیمی و مودب خود شناخته شده است و احترام به آداب و رسوم و سنت های محلی بسیار مهم است. هنگام بازدید از معابد در بانکوک بهتر است لباسِ پوشیده و رسمی بر تن کنید و قبل از ورود کفش های خود را در بیاورید. مراقب صحبت درباره ی سلطنت پادشاهی تایلند باشید زیرا در بین مردم بسیار مورد احترام هستند.

پشتیبانی شما در طول سفر

کوچینه پشتیبانی شما در طول سفر

پیشنهاد قیمت‌های به‌ صرفه

کوچینه پیشنهاد قیمت‌های به‌ صرفه

پیشنهاد هتل‌های فوق‌العاده

کوچینه پیشنهاد هتل‌های فوق‌العاده