قبل از خرید تور قبرس شمالی نوروز بهتر است بخوانید!

قبل از خرید تور قبرس شمالی نوروز بهتر است بخوانید!

جزیره قبرس شمالی کشوری واقع در شرق مدیرانه است که در تقسیم بندی ها جز کشورهای خاورمیانه محسوب می شود. جزیره زیبای قبرس با بناهای قلعه مانند فراوان خود، مناظر منحصر به فردی را در خود شکل داده است.

خرید تور قبرس ، سفر به جزیره ای زیبا و در حال رشد اقتصادی، واقع در حد فاصل سه قاره اروپا، آسیا و آفریقا را برای مسافران به ارمغان می آورد. 

مردم قبرس شمالی را ترک‌ها، هم ریشه ترک‌های استانبولی تشکیل می‌دهند که به زبان ترکی قبرسی از لهجه‌های زبان ترکی استانبولی صحبت می‌کنند. قبرس شمالی براساس سرشماری سال 2009، 28 میلیون نفر جمعیت داشته‌ است.

لارناکا سومین شهر بزرگ قبرس و یکی از زیباترین شهرهای آن است. این منطقه که در ساحل جنوبی جزیره قبرس قرار دارد، سواحل تمیز و بکری دارد. مقصد خیلی از مسافران و گردشگران ایرانی که تور نوروزی قبرس را انتخاب می کنند نیز همین شهر لارناکا است.

قبرس به دلیل اینکه دور تا دور به وسیله آب محاصره شده دارای سواحل پر تعدادی است.  سواحل کشور قبرس دارای بالاترین استاندارد ها از لحاظ زیست محیطی (اصطلاحا گواهینامه پرچم آبی ) است.

دسترسی به سواحل زیبای قبرس برای عموم آزاد است و هزینه خاصی ندارد.

 


معروف ترین سواحل کشور قبرس

ساحل نیسی واقع در شهر "آیآ ناپا" یکی از معروف ترین سواحل قبرس است که شن های پودری رنگ روشن این ساحل با آب های شفاف دریا باعث زیبایی خاص ساحل نیسی قبرس شده است.

ساحل دیگری که در فاصله 27 کیلومتری با مرکز پافوس قرار گرفته دارد، ساحل لارا است. این ساحل مناسب افرادی است که علاقه دارند به دور از شلوغی و هیاهوی مرکز شهر و هتل ها فضایی آرام و بکر را در کنار ساحل تجربه کنند.

ساحل جنگلی و سرسبز دیگری به نام سال طلایی در قبرس وجود دارد که در صورت سفر به این ساحل می توانید از لاکپشت هایی که گاهی به این ساحل می رسند نیز دیدن کنید. البته این لاک پشت ها در مناطق حفاظت شده ساحل قرار می گیرند و می توانید با فاصله به تماشا آنها بشینید.
 

پشتیبانی شما در طول سفر

کوچینه پشتیبانی شما در طول سفر

پیشنهاد قیمت‌های به‌ صرفه

کوچینه پیشنهاد قیمت‌های به‌ صرفه

پیشنهاد هتل‌های فوق‌العاده

کوچینه پیشنهاد هتل‌های فوق‌العاده