آشنایی با جاهای دیدنی دبی

آشنایی با جاهای دیدنی دبی

دبی، شهری کامل و هیجان انگیز برای سفر دوستان است. ما به شما دوست داران سفرهای خارجی حتما پیشنهاد می کنیم که مسافرت به دبی را در اولویت قرار دهید.

اگر قصد سفر به دبی را دارید  دیدنی های دبی; از برج خلیفه تا ساحل جمیرا  را مطالعه کنید.

 

دبی شهری فوق العاده است که تمام امکانات توریستی بودن را دارد! برخالف آنچه ممکن است شنیده باشید، دبی فقط در تصرف مراکز خرید و هتل های پر زرق و برق نیست. این شهر بیابانی گسترده شامل تفریحات به یاد ماندنی، رستوران های معروف، بهترین مراکز خرید، فستیوال ها و محلات دیدنی فراوان است.

همه این ها نسل جدیدی از بازدیدکنندگان را به خود جذب می کنند. تقریباً هر چیزی در این شهر ممکن است. سفردوستان عزیز! اگر شما هم این شهر را دوست دارید و به دنبال کسب اطالعات درباره سفر به دبی هستید، با کوچینه همراه باشید.

 

اسکای پول

اینجا بلندترین استخر 360 درجه است که در ارتفاع 200 متری بالای برج نخل قرار دارد. اسکای پول در مسافرت به دبی، نه تنها مناظری زیبا از دبی ارائه می دهد، بلکه یک تجربه منحصر به فرد از استخر به شما می دهد. از طبقه پنجاهم برج نخل، تماشای مناظر وسیع نخل، برج العرب و خلیج فراتر از آن، واقعا باورنکردنی است.

 

 

 

آی فلای دبی

آی فلای یکی از جاذبه های محبوب در مسافرت به دبی است که در آن چتربازی در مکانی سرپوشیده انجام می شود. اگر پرواز در آسمان برای شما کمی ترسناک به نظر می رسد، چرا در iFly چتربازی سرپوشیده را امتحان نمی کنید؟ این مرکز یک تجربه هیجان انگیز چتربازی سرپوشیده را به شما می دهد.

 

 

 

 

زیپ لاین دبی

یکی دیگر از مکان های محبوب برای معتادان آدرنالین در سفر به دبی، زیپ لاین است. در زیپ لاین از روی یک سکوی 170 متری حرکت می کنید. زیپ لاین دوتایی همراه با تسمه ای به سبک سوپرمن ارائه می شود که می توانید از آن برای سفر در خط افق دبی مارینا استفاده کنید. جای تعجب نیست که این یکی از فعالیت های محبوب در دبی مارینا مال است.

 

 

زیپ لاین دبی     #تفریحات_دبی #زیپ_لاین_دبی

 

 

آکواریوم در دبی مال

یکی از بهترین مکان های جالب در مسافرت به دبی که کودکان را به وجد می آورد! یک آکواریوم غول پیکر عجیب و غریب! گیاهان آبزی و موجودات دریایی، با بسیاری از فعالیت های شدید و سرگرم کننده، از غذا دادن به ماهیها گرفته تا شنا کردن با کوسه ها. مخزن لعابدار آکواریوم که نور آن تغییر ساعت روز را شبیه سازی می کند، حجمی معادل چندین تن آب دارد.

 

آکواریوم دبی مال

 

 

پیست اسکی دبی

این مجموعه اسکی سر پوشیده در دامنه هایی با آسانسور مجهز به تاقچه هایی برای کوهنوردی، مسیرهایی برای طرفداران سورتمه سواری، اسکی بازان و اسنوبورد سواران در تمام سطوح مهارتها است. ارتفاع صعود در آن حدود 70 متر است. از دیگرفعالیت های این پیست میشه به تله سیژ، شنا در یخ، دیدن پنگوئن ها و زیپ لاین اشاره کرد.

 

 

دیپ دایو دبی

آیا ته به حال فکر کرده اید که در استخری با عمق 60 متر شنا کنید؟! واقعا باورنکردنی است! این استخر عمیق ترین استخر جهان با عمق 60 متر است. اینجا مانند شهری غرق شده برای کاوش عالقه مندان به غواصی است که 14 میلیون لیتر آب را در خود جای داده است. دیپ دایو را حتما در در برنامه گردش در دبی خود بگنجانید.

 

 

دیپ دایو دبی    استخر عمیق دبی

 

 

فلای برد

دبی سواحل بکر وآب های آرام در امتداد سواحل دبی برای دوستداران ورزش های آبی مناسب هستند. اگر از ما در مورد بهترین ورزش آبی در مسافرت به دبی بپرسید، حتما فالی برد را پیشنهاد می کنیم. در فلای برد با استفاده از سیستم رانش جت بر روی آب پرواز کنید.

 

 

فلای برد دبی

 

 

کلام آخر

دبی، شهری در دل بیابان که هیچ شباهتی به بیابان ندارد! دبی هم یک شهر و هم یک عمارت (یا ایالت) در داخل امارات متحده عربی است که به خاطر وجود آسمان خراشها، خریدهای لوکس و معماری فوق العاده مدرنش به شهرت رسیده است. این شهر یا ایالت یکی از بهترین مقاصد سفر است که مردم در سراسر جهان از آن بازدید میکنند.

 امیدواریم که از خواندن آن لذت برده باشید.

 

هم اکنون در کوچینه می توانید 

تور دبی 6 روزه، تور دبی 5  روزه، تور دبی 4 روزه اسفند 1401

همچنین تور دبی 6 روزه نوروز 1402 و تور دبی 7 روزه نوروز 1402  را رزرو کنید.

کوچینه برای سفر دوستان تمامی تور ها را به صورت اقساط  ارائه میدهد، برای اطلاع از شرایط تور اقساطی کلید کنید.

 

منبع : تیم تولید محتوا مجله کوچینه

پشتیبانی شما در طول سفر

کوچینه پشتیبانی شما در طول سفر

پیشنهاد قیمت‌های به‌ صرفه

کوچینه پیشنهاد قیمت‌های به‌ صرفه

پیشنهاد هتل‌های فوق‌العاده

کوچینه پیشنهاد هتل‌های فوق‌العاده