اخذ اقامت کانادا از طریق خرید ملک

اخذ اقامت کانادا از طریق خرید ملک

خرید ملک در کانادا یک راه قطعی برای مهاجرت به کانادا نیست بلکه شما با خرید یک ملک در کانادا کمک بزرگی به پذیرفته شدن اقامت خود کرده اید. خرید ملک در کشور کانادا یک سرمایه گذاری عالی و یک راه مطمئن برای رفت و آمد به این کشور است. برای آشنایی با شرایط و مراحل خرید ملک در کانادا با ما همراه باشید.

خرید ملک در کانادا

در چند سال اخیر متقاضیان زیادی قصد مهاجرت به کانادا و اخذ اقامت کانادا از طریق خرید ملک را داشته اند. کانادا به علت جذب مهاجران زیاد و توریستی بودن ,انتخاب بسیاری از افراد برای خرید ملک می باشد.اما آیا صرف خرید ملک در کانادا منجر به اخذ اقامت دائم آن کشور می شود؟ آیا همه افراد می‌توانند برای خرید ملک در کانادا اقدام کنند ؟ هزینه های خرید ملک برای شهروندان کانادایی و اتباع خارجی یکسان است؟ برای آشنایی با جزئیات بیشتر مهاجرت به کانادا از طریق خرید ملک با ما همراه باشید.

نکته ی قابل توجه اینجاست که شما با خرید ملک نمی‌توانید اقامت کانادا را به دست بیاورید ,اما با خرید ملک می توانید ویزای کانادا را به دست بیاورید و آن را به ویزای تحصیلی تبدیل کنید و پس از فارغ التحصیل شدن اقامت دائم کانادا را اخذ کنید.

افرادی که ویزای توریستی کانادا را دارند, می توانند پروژه‌هایی را با قیمت مناسب خریداری و و اقساط آن را در بلند مدت پرداخت کنند. برای افرادی که ویزای توریستی ندارند هم در این زمینه شرایط خوبی وجود دارد .این افراد می توانند یک دستگاه آپارتمان را پیش خرید کنند و تنها مبلغ ?? درصد از آن را پرداخت کنند سپس ویزای توریستی کانادا را اخذ کنند ,و نزدیک به ?? درصد از مبلغ زمان تحویل آپارتمان ?? درصد از مبلغ را پرداخت کنند و و باقیمانده را طی اقساط ?? ماهه برگردانند.

یک خانه در کانادا شانس ورود به آنجا را افزایش می دهد چون آن خانه جزو دارایی های باارزش شما محسوب می شود.

خرید ملک در کانادا چه مزایایی دارد؟

  • امکان اخذ ویزا برای فرد متقاضی و خانواده اش
  • امکان تبدیل ویزا به ویزای تحصیلی و اخذ اقامت دائم کانادا از این طریق
  • اقساط  بلندمدت بدون بهره بانکی
  • قابل انتقال به غیر بودن پروژه ها

 

وام مسکن در کانادا

 

برای متقاضیانی که خواهان مهاجرت به کانادا از طریق خرید ملک  هستند, این سوال پیش می آید که آیا اتباع خارجی می توانند وام مسکن را دریافت کنند یا خیر؟ پاسخ بله است. طبق موسسه ای که با آن مهاجرت را انجام می دهید می توانید برای خرید مسکن یا راه اندازی کسب و کار وام دریافت کنید.  به طور کلی در تامین وام های مسکن موسسات مالی هیچ مشکلی  برای اتباع خارجی وجود ندارد .

خرید ملک در کانادا برای مهاجران بسیار آسان است و برای افرادی که می خواهند برای مدتی در کانادا زندگی کنند گزینه بسیار خوبی است.به طور کلی قیمت مسکن در کانادا از دیگر کشورهای جهان پایین تر است و دولت کانادا برای مهاجران مزایایی را قائل می شود. افرادی که در کانادا ملکی را خریداری می‌کنند مالکیت شان مشابه با ساکنان و شهروندان کانادایی است. پروسه ی اخذ وام در کانادا پیچیدگی هایی دارد که می توانید با کمک مشاورین ما از آنها آگاه باشید.

خرید ملک در کانادا

برای خرید ملک در کانادا حتما نباید مقیم آن کشور باشید .هر فردی از هر کشوری می تواند در کانادا خانه خریداری کند. البته همان طور که گفته شد خرید ملک در کانادا متضمن اخذ اقامت کانادا از طریق خرید ملک نمی باشد و در مرحله نخست مراحل مهاجرت این کشور از طرف متقاضی باید طی شود.

فردی که در کانادا اقامت ندارد باید یک پیش پرداخت ?? درصدی برای خرید ملک داشته باشد. اتباع خارجی برای دریافت وام باید مستقیما به بانک مراجعه کنند و پس از انجام شفاف سازی ها و شرایط لازم برای بانک مورد نظر وام را دریافت کنند.

مراحل خرید ملک در کانادا

کانادا استان های زیادی دارد و هر استان شرایط خاصی را برای خرید ملک دارد. به طور کلی روند خرید ملک در کانادا بین ?? تا ?? روز به طول می انجامد برای خرید ملک باید مراحل زیر را طی کنید:

1.در ابتدا باید به یک دفتر املاک و مستغلات معتبر در کانادا مراجعه کنید با یکی از دلال ها و معامله گر ها در این زمینه آشنا شوید تا بهترین راهنمایی ها را برای شما انجام دهد .

2.قبل از انجام هر کاری باید از بانک برای مبالغ رهن استعلام بگیرید و در مورد استطاعت مالی تان خرید ملک اطمینان حاصل کنید.

3 بعد. از اینکه ملک مورد نظرتان را انتخاب کردید از دلال یا معامله‌گر بخواهید که توافق نامه ای را برای شما تنظیم کند و تمام مشخصات و جزئیات ملک را در آن ذکر کند.

4.بعد از کسب رضایت خریدار و فروشنده، توافقنامه مورد نظر باید از جانب هر دو نفر امضا شود. دلال ملکی باید با وکیل املاک اداره ثبت در ارتباط باشد تا نام شما را به عنوان صاحب آن ملک ثبت کند.

شبهه ای که در خرید ملک وجود دارد شاید گرفتن وام از دولت کانادا باشد. مهاجران جهت مهاجرت به کانادا از طریق خرید ملک، می توانند برای دریافت وام درخواست دهند و ?? درصد از مبلغ خرید ملک را می توانند وام بگیرند . این وام مسکن  در ازای رهن قرار دادن مسکن  نزد بانک یا موسسه ای که وام را اعطا می کند صادر می شود .

 

انواع مختلف خانه در کانادا

کاندومینیوم، تاون هاوس، بانگلو،  مجزا،  نیمه مجزا و دوبلکس.

  • کاندومینیوم ها که کاندو هم نامیده می شوند، همان آپارتمان های مستقل در ساختمان های بلند هستند. صاحبان این نوع ساختمان ها باید ماهانه مبلغی را برای تعمیرات و نگهداری ساختمان بپردازند. این خانه ها نسبت به بقیه قیمت پایین‌تری دارند و برای مهاجران تازه وارد گزینه خوبی هستند.
  • تاون هاوس آپارتمان هایی هستند که به صورت افقی گسترش پیدا کرده اند. هر کدام از این آپارتمان ها ورودی مجزایی دارد اما عیب این ساختمان ها این است که واحد قبلی یک یا دو دیوار مشترک دارد. این آپارتمان ها متوسط است.
  • بانگلو به خانه هایی گفته می شود که یک طبقه هستند و معمولا زیر زمین دارند .
  • خانه های مجزا از قیمت بالاتری برخوردارند. برای زیر زمین ورودی، پارکینگ و حیاط مستقل هستند و هیچ نوع اشتراکی با خانه های دیگر ندارند.
  • خانه های نیمه مجزا زمین مستقل و ورودی جداگانه دارند و هردو واحد یک دیوار به هم چسبیده دارند.
  • خانه های دوبلکس از بیرون مستقل به نظر می رسند اما گاهی دو طبقه مجزا هستند و می توان هر طبق را اجاره داد.
  • خانه های ویلایی نوعی دیگر از خانه ها در کانادا هستند، که البته در کشورهای دیگر هم به چشم می‌خورد و طرفداران زیادی دارند. این نوع خانه ها که معمولا در اطراف تورنتو پیدا می شود اتاق خواب های زیادی دارد و حیاط و ورودی آن بزرگ است. قیمت بالایی دارند و برای افراد پر جمعیت مناسب هستند به همین دلیل برای مهاجران تازه وارد توصیه نمی شود. در کانادا آپارتمان های موجود هم کوچک نیستند و حداقل دارای سه اتاق خواب هستند و برای افراد کم جمعیت مناسب است .

 

همانطور که متوجه شدید، برای اخذ اقامت کانادا از طریق ملک شرایط پیچیده ای وجود ندارد اما خرید ملک در کانادا به اخذ اقامت دائم منجر نمی شود، اما می تواند مسیر آن را هموارتر کند.به طور کلی برای خرید یا رهن هر نوع ملکی در کانادا که موضوع بسیار حساس و مشکلی است، باید با وکیل و دفاتر و موسسات معتبر مشورت کنید و از آنها کمک بگیرید تا بهترین نتیجه را بگیرید. مشاورین ما نیز می توانند شما را تا رسیدن به هدفتان همراهی کنند.

سوالات متداول

پشتیبانی شما در طول سفر

کوچینه پشتیبانی شما در طول سفر

پیشنهاد قیمت‌های به‌ صرفه

کوچینه پیشنهاد قیمت‌های به‌ صرفه

پیشنهاد هتل‌های فوق‌العاده

کوچینه پیشنهاد هتل‌های فوق‌العاده