راهنمای ویزای توریستی فرانسه

راهنمای ویزای توریستی فرانسه

ویزای توریستی فرانسه یکی از محبوب ترین انواع ویزای شینگن در بین ایرانیان است. فرانسه به دلیل داشتن جاذبه های گردشگری و شهرت در بین کشورهای اروپایی، سالانه توریست های زیادی را به خود جذب می کند. سفر به فرانسه، می تواند یک سفر رویایی خاص منحصر به فرد باشد. با تمام این تفاسیر، ویزای توریستی فرانسه شرایط نسبتا دشواری دارد. برای اطلاع از شرایط و مدارک ویزای فرانسه با ما همراه باشید. شما همچنین می توانید با تماس با ما جهت اخذ ویزای فرانسه مشاوره بگیرید.

سابقه سفر قوی

فقط با یک بار اخذ ویزای توریستی فرانسه، شما یک مدرک سابقه سفر قوی برای سفرهای بعدی خود دارید.

سفر به 26 کشور اروپا

با اخذ ویزای فرانسه، شما می توانید به 26 کشور اروپایی عضو منطقه شینگن بدون محدودیت مرزی سفر کنید.

سه ماه اقامت

شما با داشتن ویزای توریستی فرانسه، با توجه به مدت اعتبار ویزا، هر شش ماه سه ماه مجوز اقامت در شینگن را دارید.

ویزای توریستی فرانسه|شینگن

ویزای توریستی فرانسه برای ایرانیان، جزو محبوب ترین و البته سخت ترین انواع ویزای شینگن اروپاست. با داشتن ویزای فرانسه، شما می توانید به تمامی کشورهای حوزه شینگن سفر کنیدو از سفر خود نهایت لذت را ببرید. فقط در نظر داشته باشید که شرایط ویزای شینگن فرانسه به نسبت دیگر کشورهای شینگن، دشوارتر و پیچیده تر است پس اگر قصد سفر به فرانسه را دارید، حتما تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

 

شرایط ویزای فرانسه

برای سفر به فرانسه به شما توصیه می کنیم که ابتدا شرایط اصلی و مهم ورود به این کشور را مطالعه کنید تا نتیجه تلخ ریجکتی را تجربه نکنید. شرایط ویزای توریستی فرانسه به شرح زیر می باشد:

 

1. شما برای اخذ ویزای توریستی فرانسه حتما باید تا به حال حداقل یک ویزای شینگن دریافت کرده باشید در غیر این صورت به هیچ عنوان امکان دریافت ویزای توریستی فرانسه را ندارید. درخواست ویزای شینگن فرانسه بدون داشتن شینگن قبلی قطعا به ریجکتی منجر می شود.

 

2. برای ویزای فرانسه، شما باید تمکن مالی بالایی داشته باشید و حداقل تمکن مالی برای این ویزا 300 میلیون تومان برای هر نفر می باشد. به علاوه، گردش حساب بانکی فرد متقاضی ویزای فرانسه در 6 ماه اخیر باید مبلغ بالایی باشد. دقت کنید که منظور از گردش حساب فقط مبالغ ورودی  خروجی حساب شما نمی باشد بلکه منظور تعداد تراکنش ها و مبالغ است. 

 

3. اگر قصد دارید به همراه خانواده به فرانسه سفر کنید، تمام اعضای خانواده باید حداقل یک ویزای شینگن در پاسپورت خود داشته باشند. داشتن ویزای شینگن قبلی فقط مختص سرپرست خانواده نیست بلکه همه اعضای خانواده شامل این نکته می شوند. البته در بعضی موارد برای کودکان استثنا قائل می شود. 

 

4. اگر برای ویزای مولتیپل فرانسه اقدام می کنید، حواستان باشد که شینگن قبلی شما باید حداقل مربوط به یک سال اخیر باشدو البته داشتن یک شینگن قبلی برای اخذ ویزای توریستی مولتی فرانسه کافی نیست و شما باید سابقه سفر بسیار قوی تری برای ویزای مولتی فرانسه داشته باشید.

 

5. در طی مراحل اخذ ویزای توریستی فرانسه، مدارک شما باید افسر سفارت را قانع کند که شما قطعا به کشورتان باز می گردید یعنی شما باید افسر سفارت را توجیه کنید ک واقعا به قصد گردشگری و تفریحی به فرانسه سفر می کنید. اگر تردیدی در مورد بازگشت شما یا هدف از سفر شما به فرانسه برای افسر سفارت بوجود آید، ویزای شما قطعا به ریجکتی منجر خواهد شد.

 

France visa

انواع ویزای توریستی فرانسه

ویزای توریستی سینگل یا یک بار ورود فرانسه

ویزای توریستی سینگل فرانسه به شما این امکان را می دهد که در یک دوره ی 180 روزه به مدت 90 روز در فرانسه و  دیگر مناطق حوزه شینگن اقامت داشته باشید. توجه داشته باشید که با داشتن ویزای یک بار ورود فرانسه، شما فقط اجازه یک بار ورود به فرانسه را دارید و به محض خروج شما از حوزه شینگن ویزای شما باطل می شود، حتی اگر فقط 1 روز اقامت داشته باشید به محض خروج از شینگنف ویزای شما باطل می شود.

 

ویزای توریستی مولتیپل یا چند بار ورود فرانسه

اگر قصد دارید اقامت بیشتری در فرانسه داشته باشید و مجوز چند بار ورود و خروج به فرانسه را داشته باشید باید برای ویزای مولتی فرانسه اقدام کنید. با داشتن ویزای مولتی یا چندبار ورود فرانسه، شما می توانید در هر دوره 180 روزه 90 روز در فرانسه و دیگر کشورهای منطقه شینگن اقامت داشته باشید. ویزای مولتی به سه دسته 1 ساله، سه ساله و پنج ساله تقسیم می شود و در طی مدت زمانی که ویزای شما اعتبار دارد شما می توانید به هر تعدادی که می خواهید به شیگن وارد و خارج شوید. دقت کنید که در هر 6 ماه، پس از 3 ماه اقامت شما باید شینگن را ترک کنید و در شش ماه دوم دوباره وارد شینگن شوید و دویاره می توانید 90 روز اقامت داشته باشید.

 

France Visa Types

مدارک مهم ویزای توریستی فرانسه

  • اصل پاسپورت با حداقل اعتبار شش ماه از تاریخ سفر
  • اصل پاسپورت های قبلی
  • عکس 3.5 در 4.5 زمینه سفید از روبرو
  • اصل شناسنامه و کارت ملی با ترجمه رسمی
  • گواهی اشتغال به کار با ترجمه رسمی
  • مدارک شغلی از جمله فیش حقوقی، بیمه، جواز کسب یا پروانه کسب و ... 
  • گواهی اشتغال به تحصیل
  • گواهی تمکن مالی از بانک و گردش حساب سه تا شش ماه اخیر به زبان انگلیسی از بانک 
  • فرم تکمیل شده درخواست ویزای شینگن فرانسه
  • رسید پرداخت هزینه های پرداخت شده 
  • اصل و ترجمه سند ازدواج 
  • ارائه اصل و ترجمه تمامی اسناد ملکی و خودرو 
  • رزرو بلیط رفت و برگشت 
  • در صورت وجود دعوتنامه، ارائه دعوتنامه 
  • بیمه مسافرتی معتبر
  • رزرواسیون هتل
  • تمامی افراد زیر 18 سال باید گواهی رضایت سرپرست ار دادگستری را ارائه کنند.

برای مشاهده تمامی مدارک مورد نیاز ویزای توریستی فرانسه کلیک کنید.

 

France Visa Documents

مراحل اخذ ویزای توریستی فرانسه

شما باید توجه داشته باشید که برای اخذ ویزای توریستی فرانسه، تمامی مراحل اخذ ویزا را با دقت و حوصله و مرحله به مرحله طی کنید. کوچینه تلاش کرده است تا شما را در این مسیر به درستی راهنمایی کند. با ما همراه باشید.

تکمیل فرم

اولین و مهم ترین قدم، پر کردن فرم درخواست ویزای فرانسه به صورت آنلاین است که باید در سایت ویزای فرانسه انجام دهید. شما با ساختن یک نام کاربری در این سایت فرم مربوطه را دریافت می کنید و با دقت و صحت آن را پر می کنید. به یاد داشته باشید که اطلاعاتی که وارد این فرم می کنید باید دقیقا مطابق مدارکی باشد که قرار است به سفارت ارائه دهید. در صورت عدم تطبیق مدارک و فرم درخواست ویزای شما بدون تردید، رد می شود. توجه کنید که پس از پر کردن فرم درخواست ویزای فرانسه « را در دو نسخه چاپ کنید و هر دوی آن ها را امضا کنید. شما می توانید در این زمینه از تیم تخصی ویزای کوچینه کمک بگیرید و یا حتی صفر تا صد اخذ ویزای خود را به ما بسپارید.

 

رزرو وقت سفارت فرانسه

شما باید برای ارائه مدارک، انگشت نگاری و پرداخت هزینه های ویزا، یک وقت سفارت رزرو کنید. معمولا برای ویزای توریستی فرانسه نیازی به مصاحبه نیست ولی در هر صورت خودتان را برای مصاحبه احتمالی آماده کنید. رزرو وقت سفارت فرانسه فقط توسط مرکز VFS انجام می شود. 

 

جمع آوری مدارک

پرینت فرم های پر شده ویزای توریستی فرانسه به همراه تمامی مدارک ذیل شده را آماده کنید و از تمامی مدارک یک کپی داشته باشید. توجه کنید که ناقص بودن مدارک یا جعلی بودن آن ها منجر به ریجکتی ویزای فرانسه می شود.

 

مراجعه به سفارت

در وقت تعیین شده حتما در ساعت مقرر در سفارت حاضر باشید. هزینه های لازم را پرداخت کنید، مراحل انگشت نگاری را طی کنید و مدارکتان را تحویل افسر سفارت دهید و سوالات افسر را با دقت و در کمال صحت پاسخ دهید. حالا شما فقط باید منتظر نتیجه ویزای فرانسه خود باشید. 

 

France Visa Ways

دلایل ریجکت ویزای فرانسه

  • مدارک ناقص یا جعلی
  • تمکن مالی ناکافی
  • مدارک هویتی نا معتبر
  • داشتن سوء سابقه
  • عدم اثبات هدف سفر و قصد بازگشت

برای اعتراض به ریجکتی ویزای شینگن فرانسه، شما باید یک نامه در قالب ایمیل و به زبان انگلیسی نوشته و دلایل خود را جهت اعتراض به رد ویزای فرانسه شینگن شرح دهید. اگر مدارک شما مشکل داشت می توانید جهت رفع نواقص مدارک به سفارت ایمیل زده و مدارک خود را کامل کنید. ضمنا شما می توانید 6 ماه بعد برای ویزای فرانسه دوباره اقدام کنید.

 

ویزای توریستی فرانسه با دعوتنامه

اگر یکی از اقوام درجه یک شما در فرانسه اقامت دارد، می تواند برای شما دعوتنامه بفرستد و شما را دعوت به سفر به فرانسه را کند. دعوت نامه ویزای فرانسه تاثیر بسیار زیادی روی پرونده ویزا شما دارد اما به این معنا نیست که دیگر نیازی به مدارک مالی و ... ندارید، بلکه تمامی مدارک شما باید کامل باشد. در کل دعوتنامه تاثیر مثبتی در ویزای فرانسه شینگن دارد و احتمال ویزا شدن را بالا می برد.

دقت کنید که سفارت فقط اصل دعوتنامه را از شما می خواهد و ارائه کپی از آن مورد قبول نیست.

خدمات ویزای آژانس مسافرتی پدیده پرواز آریا ( کوچینه )

  • تکمیل فرم
  • آپلود مدارک
  • رزرو وقت سفارت
  • مشاوره تهیه مدارک
  • تنظیم برنامه سفر
  • رزرو بلیط هواپیما
  • رزرو هتل
  • صدور بیمه مسافرتی
  • واچر هتل 
  • مشاوره رایگان

 

Francevisa Baneer

سوالات متداول

مدت زمان رسیدگی به پرونده ی ویزای توریستی فرانسه در حالت عادی بین 15 تا 21 روز کاری زمان می برد. در صورت وجود مشکل یا در ایام خاص ممکن از زمان بیشتر را طی کند.
بله، اما دقت کنید که ورود شما به منطقه شینگن باید از کشور فرانسه باشد. بعد از آن می‌توانید از کشور فرانسه به آلمان یا سایر کشورهای این منطقه سفر کنید.
فرم درخواست ویزای توریستی فرانسه را آنلاین دانلود کنید و تکمیل کنید، شما باید نسخه چاپ شده آن را در زمان حضور در سفارت این کشور به همراه داشته باشید. فرم ویزای فرانسه باید به زبان انگلیسی تکمیل شود.
پشتیبانی شما در طول سفر

کوچینه پشتیبانی شما در طول سفر

پیشنهاد قیمت‌های به‌ صرفه

کوچینه پیشنهاد قیمت‌های به‌ صرفه

پیشنهاد هتل‌های فوق‌العاده

کوچینه پیشنهاد هتل‌های فوق‌العاده