هتل دلفین بی گرند

همان طور که در بخش قبلی نیز به آن اشاره شد، این هتل مجهز به 26 آسانسور، زمین بازی کودکان، 6 استخر، استخر کودکان، مرکز اسپا، باغ خصوصی، ساحل خصوصی و بسیاری امکانات تفریحی دیگر می باشد. همچنین هتل دلفین بی ای، به منظور راحتی مسافران خود، برای صرف وعده های غذایی، رستوران ها و مراکز غذایی مختلفی را در محوطه ی هتل تعبیه کرده است؛ برای مثال شما می توانید در این هتل پنج ستاره، از 8 رستوران مختلف که هر کدام انواع مختلفی از غذا ها را سرو می کنند، از 7 بار معمولی و 2 بار ساحلی، کافی‌شاپ و همچنین از 3 بار کنار استخر بهره ببرید. شما می توانید در رستوران های این هتل، غذا های مختلفی از جمله غذا های ایتالیایی، ترکی، چینی و باربیکیو را امتحان کنید. 

این هتل به دلیل ریزورت بودن و همچنین قرار گیری اش در نزدیکی ساحل، یک پارک آبی نیز دارد که مسافران می توانند در آن لحظات مفرح و شادی را برای خود بسازند. نکته ی مثبت دیگر این هتل،  فاصله ی آن تا نزدیک ترین فرودگاه آنتالیا می باشد. هتل دلفین بی ای گرند ریزورت، از خود شهر آنتالیا 10 کیلومتر و از فرودگاه این شهر نیز 17 کیلومتر فاصله دارد. جالب است بدانید با توجه به این که هتل Delphin BE grand Resort، یک هتل از نوع ریزورت می باشد و هتل های ریزورت همگی دور از شهر ها ساخته می شوند، فاصله ی این هتل تا فرودگاه شهر آنتالیا زیاد نیست و از همین رو شما برای رفت و آمد و ترانسفر، مشکلی خاصی نخواهید داشت.

در ادامه قصد داریم به بررسی رستوران ها و کافه های این هتل و همچنین نکات دیگری که این هتل برای تامین رفاه مشتریان خود ارائه کرده است بپردازیم :

مجهز بودن همه ی اتاق ها به سرویس صوتی و تصویری با کیفیت عالی، سرو غذا و نوشیدنی به صورت 24 ساعته در رستوران هتل، تسلط پرسنل به زبان ‌های انگلیسی، آلمانی و روسی، استخر بسیار بزرگ، باغ‌ های سرسبزی در اطراف استخر، خدمات رفاهی مانند اسپا(شامل سالن بدنسازی با حضور مربی، حمام و خدمات ماساژ و زیبایی)، وجود وای ‌فای و اینترنت رایگان، پارکینگ، امکان کرایه کردن اتومبیل شخصی، اتاق چمدان، صندوق‌ امانات، میز راهنمای تور، صرافی، خدمات کانسیرج و همچنین پذیرش ??‌ ساعته

خدمات و امکانات

امکانات اتاق امکانات عمومی اینترنت و کامپیوتر غذایی و نوشیدنی تفریحی و ورزشی بهداشتی

نقد و بررسی

هتل دلفین بی گرند
Delphin BE Grand Resort
دلفین بی گرند

پشتیبانی شما در طول سفر

کوچینه پشتیبانی شما در طول سفر

پیشنهاد قیمت‌های به‌ صرفه

کوچینه پیشنهاد قیمت‌های به‌ صرفه

پیشنهاد هتل‌های فوق‌العاده

کوچینه پیشنهاد هتل‌های فوق‌العاده