هتل لیماک لیمرا

  • sahil caddesi no:11, 07980 Kemer/Antalya, Turkiye
  • +90 242 824 53 00
  • limakhotels.com
  • [email protected]

هتل لیماک لیمرا (limak limra)، هتل پنج ستاره و منحصر به فردی می باشد که در شهر آنتالیا ترکیه واقع شده است. هتل Limak Limra در سال 2006 در زمینی به مساحت حدودا 55000 مترمربع در منطقه ساحلی لارا تاسیس شد و سالانه میزبان تعداد زیادی از گردشگران می باشد. مسافران با اقامت در هتل لیماک لیمرا می توانند در سواحل شنی، زیبا و اختصاصی این هتل وقت خود را بگذرانند. معماری مدرن و شرقی این هتل توجه هر بیننده ای را به سمت خود جلب می کند. اگر شما از علاقه مندان به ورزش و موسیقی هستید این هتل با امکانات ورزشی و موسیقی زنده شبانه می تواند سفر شما را خاطره انگیز کند.

هتل لیماک لیمرا آنتالیا

Limak Limra Hotel & Resort از لحاظ امکانات واقعا بی نظیر است اگر دنبال یک هتل فول امکانات و لوکس هستید هتل لیماک لیمرا در آنتالیا بهترین گزینه است.
هتل لیماک امکانات بسیار خوبی برای رفاه و آسایش مهمانان تور آنتالیا در نظر گرفته چرا که برای هر سنی سرگرمی و امکاناتی مهیا نموده است. هتل لیماک دارای یک زمین بزرگ بازی برای کودکان می باشد که به صورت سرپوشیده و باز بوده و علاوه بر این مسافران می توانند با پرداخت هزینه ای جداگانه از خدمات نگهداری کودک هم استفاده کنند و در برخی روزها از برنامه های دیگری مانند بازدید از موزه اسب ها و نیز نحوه پخت پیتزا برای کودکان مهیا شده است.
از دیگر امکانات این هتل صندوق امانات الکترونیکی، استخر رو باز، استخر آرامش، استخر آب گرم سر پوشیده با سرسره، استخر کودکان، پارک آبی، حمام ترکی، سونا، سونا بخار، جکوزی، سالن بدنسازی، دیسکو، لابی مجلل، اتاق تلویزیون، خشکشویی، دکتر و مرکز درمانی، آسانسور و غیره می باشد.

خدمات و امکانات

امکانات اتاق امکانات عمومی اینترنت و کامپیوتر غذایی و نوشیدنی تفریحی و ورزشی بهداشتی
اینترنت وایرلسشاتل فرودگاهرستورانسالن تنیسسشوار
تلویزیون صفحه تخت ساحل اختصاصی کافی شاپ باشگاه بدنسازی حمام ترکی
تلویزیون کابلی/ماهواره ای استخر رو باز تنیس روی میزحمام خصوصی
استخر سر پوشیده پارک آبی حوله
اتاق های خانوادگیبیلیاردخدمات آرایشی و زیبایی
پارکینگ رایگان
تراس

نقد و بررسی

هتل لیماک لیمرا
Limak Limra
لیماک لیمرا

پشتیبانی شما در طول سفر

کوچینه پشتیبانی شما در طول سفر

پیشنهاد قیمت‌های به‌ صرفه

کوچینه پیشنهاد قیمت‌های به‌ صرفه

پیشنهاد هتل‌های فوق‌العاده

کوچینه پیشنهاد هتل‌های فوق‌العاده