هتل تایتانیک لارا

  • Güzeloba, Ya?ar Sobutay Bul No:36, 07230 Muratpa?a/Antalya, Turkey
  • +90 242 352 02 02
  • https://www.titanic.com.tr/titanic-deluxe-lara

هتل 5 ستاره تایتانیک لارا از هتل های خوب و با کیفیت در منطقه لارا هست که از سال  2003 با 586 اتاق در 8 طبقه شروع به فعالیت کرده است .

هتل Titanic Deluxe Lara محصور بین درختان سرسبز و همینطور کنار ساحل زیبای دریای مدیترانه با خدمات 5 ستاره و Ultra All Inclusive در فاصله 12 کیلومتری فرودگاه آنتالیا و 17 کیلومتری مرکز شهر آنتالیا قرار دارد .

هتل تایتانیک لارا دارای 7 استخر روباز و سرپوشیده است که شامل استخر اصلی در محوطه هتل استخر با پارک آبی ، استخر رو باز با آب گرم ، استخر المپیک ، استخر پارک آبی کودکان ، استخر سرپوشیده و. استخر کودک سر پوشیده می باشد .

محوطه بازی کودکان در هتل Titanic Deluxe Lara به جز استخر وپارک آبی کودکان ، شامل اتاق بازی کودکان نیز هست که انواع بازی های ایمن و مناسب کودکان بین 4 تا 12 سال که امکان صرف ناهار و شام را نیز کنار یکدیگر دارند  با حضور پرستار آموزش دیده انجام می شود .

از امکانات تفریحی هتا تایتانیک لارا می توان به برنامه های روز مانند بولینگ ، تنیس شامل 4 زمین تنیس  ، واترپلو ، والیبال ساحلی ، بسکتبال ، ژیمناستیک ، کارائوکه و فوتبال شامل 4 زمین استاندارد فیفا  اشاره کرد .

برنامه های شبانه هتل نیز مثل تیم انیمیشن و آواز و .... هتل تایتانیک لارا در شهر آنتالیا منحصر به فرد است .

هتل Titanic Deluxe Lara دارای 7 رستوران اصلی به شرح زیر است : 

رستوران اصلی هتل تایتانیک لارا Parkfora Main Restaurant نام دارد این هتل با سرو صبحانه ، ناهار و شام به صورت بوفه با 5 سبک غذایی مدرن ، آسیایی ، مدیترانه ای و ... آماده پذیرایی از مهمانان است .

رستورانهای دیگر هتل تایتانیک لارا به نام های  Beef Grill Club که به صورت گریل و باربکیو است ، Pascarella Restaurant که رستوران ایتالیایی هتل است ، رستوران Çapari  که انواع غذای تازه دریایی دارد ، رستوران Asia که انواع غذاهای شرق دور را دارد ،Pier Tavern که انواع غذاهای گریل و سنتی ترکی با اتمسفر و جو دریای اژه و با منظره دریا ، Stella Beach Snack که انواع اسنک ها و غذای سوخاری و فست فود را برای مسافران فراهم کرده اند .

همچنین مجموعه spa هتل تایتانیک لارا نیز طبق ادعای هتل خدماتی در سطح بین المللی برای مهمانان خود ارائه میدهند که میتوان از حمام ترکی و سونا بخار و خشک و ماساژ نام برد .  

 

خدمات و امکانات

امکانات اتاق امکانات عمومی اینترنت و کامپیوتر غذایی و نوشیدنی تفریحی و ورزشی بهداشتی
wifi رایگانUltraAll InclusiveUltraAll Inclusivespa
بالکناتاق های خانوادگیرستورانباشگاه بدنسازی
تلویزیون صفحه تختکنار ساحلرستوران بین المللیبرنامه شبانه
تهویه هواباررستوران فضای بازماساژ
مینی باراستخر
گاوصندوقاستخر روباز
استخر سرپوشیده
پارک ابی

نقد و بررسی

هتل تایتانیک لارا
Titanic Deluxe Lara
تایتانیک لارا

پشتیبانی شما در طول سفر

کوچینه پشتیبانی شما در طول سفر

پیشنهاد قیمت‌های به‌ صرفه

کوچینه پیشنهاد قیمت‌های به‌ صرفه

پیشنهاد هتل‌های فوق‌العاده

کوچینه پیشنهاد هتل‌های فوق‌العاده